"הישג גדול"

מיליון ישראלים התחסנו במנה השלישית

משרד הבריאות עדכן הערב כי מיליון ישראלים התחסנו במנה השלישית של החיסון נגד נגיף הקורונה • רה"מ בנט: " נתון נפלא והישג גדול, אבל יש עוד עבודה רבה לפנינו" (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
חיסון לקורונה (צילום: Flash90)

כשבועיים מאז החל מבצע החיסונים בחיסון השלישי, מדינת ישראל חצתה הערב (שני) את רף מיליון המתחסנים בחיסון השלישי.

במשרד הבריאות מציינים כי מדובר ביותר ממחצית האוכלוסייה ברת החיסון -כ-1.9 מיליון בני 50+ שחלפו חמישה חודשים מאז קיבלו את מנת החיסון השנייה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס לנושא ואמר: "הגענו כעת למיליון אזרחים שלקחו אחריות על עצמם ועל סביבתם והתחסנו בחיסון השלישי. זה נתון נפלא והישג גדול, אבל יש עוד עבודה רבה לפנינו. מאות אלפי אנשים מבינים שההחלטה שלנו לקחת את החיסון השלישי היא צו השעה. אזרחי ישראל הם הראשונים בעולם לקבל את החיסון השלישי, זה לא מובן מאליו. רק כך נשמור על הבריאות ועל הפרנסה. כל מי שטרם התחסן - צאו עכשיו להתחסן".

שר הבריאות, ניצן הורוביץ: "החיסון הוא האמצעי הטוב ביותר שיש לנו למאבק בנגיף בדלתא, לשמירה על הבריאות, על הכלכלה ועל שגרת החיים בישראל. דאגנו למלאי חיסונים מספק לכל מי שיכול להתחסן.

"זה הזמן להשתמש בו. מיליון מחוסנים בחיסון שלישי תוך שבועיים זה הישג יפה מאוד אך לא מספיק. רק אם נמשיך בקצב התחסנות גבוה של מתחסנים במנה השלישית ושל אזרחים שטרם התחסנו כלל, נעבור את המשבר מבלי להגיע לסגר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר