הגיש תלונה

ח"כ אחמד טיבי מחזיר לחייל צה"ל שחסם אותו בחברון

אחרי שהוגשה נגדו תלונה במשטרה בגין תקיפת חייל גולני בחברון בסוף השבוע, חבר הכנסת אחמד טיבי מ'המשותפת' החזיר בתלונה שהגיש נגד החייל, על תקיפה ואלימות (חדשות)

שלמה מן | כיכר השבת |
התקרית בחברון (צילום: ערבי, מתוך טוויטר)

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) הגיש היום (שלישי) תלונה למשטרה, באמצעות קצין הכנסת, נגד חייל צה"ל שהתעמת עמו ועם חברי כנסת נוספים, ומנע מהם כניסה לרחוב אלסהלה בחברון בסוף השבוע. ח"כ טיבי התלונן על תקיפה ואלימות מצד החייל.

התקרית ארעה בשבת האחרונה, ותיעוד ממנה אף הפך לוויראלי. חה"כ טיבי הגיע לחברון, יחד עם קבוצת ערבים גדולה, לכיוון היישוב היהודי בעיר. החייל שהוצב בעמדת שמירה במקום, ניגש אל הקבוצה וביקש כי אף אחד לא יעבור אותו, וזאת על פי הוראת מפקדיו. בתיעוד נראה חה"כ טיבי צועק לעבר החייל, ומתעמת עמו.

לטענת החייל, טיבי אף הכה אותו בידיו. בעקבות האירוע אביו של החייל הגיש אתמול (ראשון) תלונה במשטרה בגין תקיפת בנו בידי טיבי. היום, כאמור, החזיר טיבי כשהגיש תלונה כנגד החייל.

אביו של החייל תיאר אתמול, בתלונה שהגיש נגד טיבי, את סדר האירועים. "ביום 14.08.21 בשעות הצהריים הבן שלי הותקף בידי חה"כ אחמד טיבי. יש סרטון שפורסם בו נראה ח"כ אחמד טיבי יחד עם בני מיעוטים נוספים הולכים לכיוון הרחוב הסמוך לבתי היהודים בחברון. הבן שלי מוצב שם לשמירה ולפי ההוראות מפקדיו מי שאינו תושב או אורח של התושבים, צריך לעבור בידוק ואישור להיכנס בשל המצב הבטחוני שם והקורונה".

אביו של החייל, על הגשת התלונה אתמול

האב תיאר עוד, כי "בסרטון נראה הבן שלי ניגש לחבורה בהובלת ח"כ אחמד טיבי ומבקש מהם לעצור ולא לעבור אותו ומדגיש שוב ושוב. באותו שלב מתקרב ח"כ טיבי לעבר הבן שלי בצורה מאיימת. הבן שלי פרס את הידיים בניסיון למנוע מעבר תוך שהוא חוזר על דבריו שהמעבר אסור. בשלב זה ח"כ טיבי נתן מכה בחוזקה בידיו של בני והחל לצעוק עליו ולומר לבן שלי חצוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר