מחפש אהדה

נפתלי בנט התרברב, וחטף ברשתות החברתיות

במיליון המתחסנים במנה השלישית נגד קורונה, כתב רה"מ בנט שהוא רואה הבעת אמון בו ובממשלתו • גולשים ברשתות החברתיות שיתפו אותו, מה הם באמת חושבים עליו (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ציוץ שפרסם היום (שלישי), בטוויטר ראש הממשלה נפתלי בנט, לרגל המתחסן המיליון במנה השלישית נגד הקורונה, ובו התרברב שהדבר מצביע על הבעת האמון בו בידי הציבור, הוביל לגל של תגובות עוקצניות ברשתות החברתיות.

"הגענו אתמול למיליון מחוסנים בחיסון השלישי", כתב בנט. "אני רוצה לומר תודה אישית למתחסנים. אני רוצה שתדעו שזה מרגש אותי ואני רואה בכך הבעת אמון לא רק בי, אלא בממשלה ובמערכת הבריאות. אמירה שאנשים מבינים שההחלטה שלנו לקחת את החיסון השלישי, גם אם האישור הפורמאלי מה-FDA טרם הגיע, היא צו השעה. זה לא מובן מאליו וזהו עם ישראל בשעתו היפה. רק כך נשמור על הבריאות ועל הפרנסה. מי שעוד לא התחסן - זה הזמן".

כאמור, הגולשים ברשתות החברתיות הזדרזו להגיב. רבים הפנו את בנט לסקרים האחרונים, בהם שיעורי התמיכה בו בקרב הציבור נמוכים ביותר. אחרים "סיפרו" לו על מספר הנדבקים הרב ועל אי נקיטת הצעדים בידי הממשלה. והיו רבים שהגיבו לו, כי אם כך - הרי שמיליוני המתחסנים במנות הראשונות הביעו בכך אמון בנתניהו, לדבריו.

"מה זה השטות הזו? מיליון מתחסנים במנה שלישית זו הבעת אמון אישית בבנט? ככה הוא מפרש את המצב?" הגיב אחד הגולשים, "זה מה שחשוב לו לומר? כשמיליונים התחסנו בזמן ממשלת נתניהו זו הייתה הבעת אמון אישית בנתניהו? מה זה הקשקוש הזה שמתאים למדינות דיקטטוריות?". מילים דומות ניסחו עוד רבים.

"חברי כנסת מחמש מפלגות שונות חולים בקורונה: יש עתיד, העבודה, המשותפת, הציונות הדתית ועוצמה יהודית", הגיב לבנט חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית. "או כמו שנפתלי בנט קורא לזה: הבעת אמון חוצה מפלגות בו ובממשלה כולה".

ממפלגת הליכוד הגיבו לבנט: "עוד כישלון של בנט שהבטיח ״לחסן 1.5 מיליון איש תוך 8-10 ימים״. בינתיים עברו 18 יום - וחצי מיליון איש עדיין לא חוסנו. בגלל חוסר ניסיון ושיקולים פוליטיים בנט לא מסוגל לקבל את ההחלטות הנכונות ולשמור על אזרחי ישראל".

הרב אהרן דב הלפרין כתב: "צריך להיות מגלומן, בעוצמה נדירה, לחשוב שאנשים הולכים להתחסן כדי להביע בך אמון מחר שרת התחבורה: "המיליונים שעוצרים ברמזור אדום, הם הבעת אמון בי ובממשלה".

והיו מי שהתלבטו. "שקלתי ללכת להתחסן", כתב אחד הגולשים. "מצד שני, אני לא רוצה להביע אמון בבנט. מה עושים?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר