טרגדיה בקהילה

סמוך לבית המדרש: בחור ישיבה נורה למוות

שמואל סילברברג בן 19 נהרג הלילה צמוד למבנה הישיבה בה למד, ישיבת 'תורת חיים', בעיר דנוור שבמדינת קולורדו בארה"ב • המשטרה חוקרת, אך עדין לא נלכדו חשודים במעשה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בית המדרש שלידו אירע הירי הקטלני (צילום מסך: Google Maps)

טרגדיה בקהילה: בחור ישיבה נורה למוות בארצות הברית, בסמוך לבית המדרש שהוא נמנה על לומדיו, שמו של הבחור הוא - שמואל סילברברג, תושב העיר קליבלנד במדינת אוהיו שבארה"ב..

תלמיד ישיבה חרדי, כבן 19, נהרג הלילה (שלישי) צמוד למבנה הישיבה בה למד, 'ישיבת תורת חיים' הממוקמת בעיר דנוור שבמדינת קולורדו בארה"ב. הישיבה מהווה מעין 'סניף' ראשון מחוץ ללייקווד של ישיבת 'בית מדרש גבוה' הנודעת.

שמו של התלמיד לא פורסם נכון לשעה זו, אך מקורות מוסרים כי הוא אינו תושב האזור אלא הגיע לישיבה מעיר אחרת.

לפי עדויות שהגיעו לחוקרי המשטרה, עמד הקורבן לצד מבנה בית המדרש שבשדרות סטוארט, בסביבות השעה 23.30 בלילה (שעון קולורדו), כאשר לפתע פגע בו כדור שנורה לכיוונו והוא נפצע באופן חמור.

כוחות חירום שחשו לזירה פינו אותו לבית החולים אך מאוחר יותר באותו לילה נאלצו רופאים לקבוע את מותו הטראגי והמצער.

בקהילה סיפרו שהבשורה המצערת השביתה בפתאומיות חגיגות שהתקיימו בה, עם הקמת מבנה חדש ומפואר שמאכלס את אברכי 'כולל קהילת דנוור' - מבנה שנחנך לפני ימים ספורים, ביום ראשון האחרון.

לא ברור בשלב זה מה הרקע לאירוע, והאם מדובר בירי תועה. בנוסף, חקירת המשטרה שנפתחה בעניין טרם העלתה דבר: המשטרה מסרה כי היא מחפשת אחר היורה וכי יתכן שיש גם מעורב נוסף בירי, אך עד לשעה זו לא נלכדו כל חשודים במעשה.

שוטרי משטרת דנוור (צילום: Shutterstock)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר