ידונו על איראן

זה קרה: בנט קיבל הזמנה רשמית מביידן

לאחר מספר שבועות של דיונים, הערב, ראש הממשלה בנט קיבל הזמנה רשמית מהבית הלבן - לבוא ולהיפגש עם נשיא ארה"ב; "ישוחחו על נושאים קריטיים לביטחון האזורי" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לאחר שבועות של דיבורים, ראש הממשלה נפתלי בנט, קיבל הערב (רביעי) את ההזמנה המיוחלת מ'הבית הלבן', להגיע לפגישה עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

מספר ימים לאחר הקמת ממשלת בנט-לפיד, דווח על מגעים ישראליים לתיאום ביקור בבית הלבן, ביקור חשוב ויוקרתי עבור כל מנהיג ישראלי.

לפי הדיווח, שלושה גורמים בכירים ישראלים ושני מקורות אמריקנים היו מעורים בנושא, כשאת המגעים לארגון הביקור ניהלה מטעמו של בנט היועצת המדינית שמרית מאיר. גם שגריר ישראל בוושינגטון גלעד ארדן היה מעורב בשיחות.

במסיבת העיתונאים, שערך הערב בנט, הוא התייחס לביקור ואמר: "בסוף החודש אנחנו אמורים להגיע לארה"ב בכפוף לתקנות הקורונה. זו תהיה פגישה חשובה עם הנשיא ג'ו ביידן, שבמרכזה הנושא של איראן. השלמנו תהליך של גיבוש מדיניות ונבוא עם תפיסה של שותפות, שייעדה לבלום את הפעילות האזורית השלילית של איראן ומניעת התקרבות של איראן לפריצה בנשק גרעיני. אנחנו חייבים לומר שאיראן נמצאת בנקודה המתקדמת ביותר בתחום ההעשרה אבל יש לנו תוכנית איך להשתלט על זה".

מסיבת העיתונאים של בנט, הערב (לע"מ)

שעה קלה לאחר מכן, הבית הלבן אישר את דברי בנט והוציא הודעה בה נכתב: "הביקור של ראש הממשלה בנט יחזק את הברית בין ישראל וארה"ב, ישקף את הקשרים העמוקים בין הממשלות והעמים שלנו וידגיש את המחויבות הבלתי מתפשרת של ארה"ב לביטחונה של ישראל".

"הנשיא ביידן וראש הממשלה בנט ישוחחו על נושאים קריטיים לביטחון האזורי והעולמי, כולל איראן. הביקור יהווה גם הזדמנות לשוחח על המאמצים לקידום שלום, ביטחון ושגשוג לישראלים והפלסטינים והחשיבות של עבודה משותפת למען עתיד בטוח יותר למזרח התיכון", נאמר בהודעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר