"עצובים ושמחים"

מרגש: לאחר חצי שנה - האלמנה ילדה בן ראשון

לפני כחצי שנה, נפטר אברך תושב מבית שמש מנגיף הקורונה מבלי שסבל מחלות רקע. הערב, רעייתו ילדה בן זכר, לאחר שלוש בנות; "הלב מתפוצץ מאושר ומהול בהמון עצב" (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הבן שנולד (צילום: שולמית אטיאס)

‏נתרפאה המשפחה: לפני כחצי שנה - חודש אדר האחרון נפטר הרב יעקב אוראל אטיאס ז"ל, אברך, תושב העיר בית שמש, בן 42 בלבד, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

הערב (רביעי) רעייתו ילדה בן זכר, בשעה טובה ומוצלחת, כאשר קודם לכן היו לזוג שלוש בנות.

"הלב מתפוצץ מאושר ומהול בהמון עצב ובכי", אומרת אחותו נחמה אטיאס -שראבני בשיחה 'כיכר השבת', "יעקב אחי ז"ל כמה חיכית ורצית בן זכר - שבועיים לפני שהורדמת בכית לאמא מי יעזור ליוכבד לגדל את הילד? ידעת מה שאנחנו לא ידענו. השארת לנו המשכיות שרק נשאר לנו לחבק ולהתנחם".

המנוח ז"ל, לא סבל ממחלות רקע, ומיד עם אשפוזו, במחלקת הקורונה בבית החולים 'אסף הרופא', הוא הורדם והונשם. במשך שלושה שבועות נלחמו הרופאים על חייו - עד שהשיב את נשמתו ליוצרה.

כזכור, לאחר פטירתו, בתו יעל, בת ה-10, קראה לעם ישראל ללכת להתחסן נגד הקורונה כדי למנוע סיכון של אחרים. "אם אתם באמת אוהבים ודואגים לאנשים החשובים לכם", היא אמרה בדמעות, "תלכו להתחסן ואל תסכנו אחרים. רק זה יעזור לנו לנצח את הקורונה המטופשת הזאת", הוסיפה הבת, שהתייתמה בגיל כה צעיר מאביה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר