אחרי הסערה

הרב מוצפי: "מי ששותק למתנגדי חיסונים - שותף לעבירה"

הגאון רבי בן ציון מוצפי התייחס למתקפה החריפה שלו נגד מתנגד החיסונים שפרץ לשיעורו בבית הכנס 'מוסיוף' והסביר: "מי ששותק להם ייעשה שותף לדבר עבירה" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגרב"צ מוצפי בשיעורו (צילום: שידור חי- מוסיוף)

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הרבנים הספרדים, התייחס אמש (רביעי) למתקפה החריפה שלו נגד מתנגד החיסונים שפרץ לשיעורו בבית הכנס 'מוסיוף' והסביר: "מי ששותק להם ייעשה שותף לדבר עבירה".

בתשובה לאחד מתלמידיו ששאל על פשר דבריו הקשים, כתב הפסוק הספרדי: "אסור לעמוד מנגד כשפיקוח נפשות ישראל לפנינו. ומי ששותק להם ייעשה שותף לדבר עבירה ודמיהם של הנפטרים ויבדלו לחיים טובים החולים הנאנקים בראשו, השם יצילנו. בשורות טובות".

הרב הוסיף וכתב: "מיליוני הרוגים היו, אפילו זבוב אחד לא מת מהחיסונים. מסכן וכסיל מי שמאמין לרמאים ולמדומיינים".

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', לאחר שמתנגד החיסונים העיר לרב מוצפי על 'הזריקות', שכידוע הרב פסק כי על כל אחד להתחסן כהוראת משרד הבריאות, תקף הרב את מתנגד החיסונים בחריפות רבה: "6,500 אנשים מתו, תפסיק לבלבל את המוח, לך מפה, אתה תסתלק, אתה משוגע!, אני חותם עליך שאתה משוגע. יאללה, צא מפה, די. תצא, מה נכנסת כעת? אני לא נותן לך לדבר, אתה כופר, אתה רשע! אתה רשע!, לך. יש כמוך מלא משוגעים".

אמש פורסם ב'כיכר השבת' כי ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח עם הרב מוצפי, ושיבח את הרב מוצפי על דבריו חד המשמעיים בעד החיסונים והסביר את החשיבות שהרבנים קוראים לציבור לצאת ולהתחסן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר