סוגרים שבוע • צפו

הגל הרביעי; החשש מסגר בחגים והחיסונים בתלמודי תורה

שר הבריאות ניצן הורוביץ בריאיון ראשון לתקשורת החרדית; יו"ר ועדת הכלכלה בריאיון מפתיע; פרופ' אדלר במתקפה נגד התנהלות הממשלה; יהודה אבידן זועם ופרופסור אורבך על אפגניסטן (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המשודרת בכל יום חמישי בשעה 19:00 בהגשת פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

האורחים במשדר

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, בריאיון ראשון ובלעדי לתקשורת החרדית: החשש מסגר בחגים, פתיחת שנת הלימודים במגזר ללא מתווה, הטיסות לאומן והביקורת על התנהלות הממשלה.

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן), במתקפה על גזירת המעונות של שר האוצר אביגדור ליברמן, טיפול הממשלה בקורונה והאכזבה שהממשלה לא כוללת את הסיעות החרדיות.

פרויקטור הקורונה למגזר החרדי לשעבר, יהודה אבידן, זועם: "לממשלה לא אכפת שחרדים ימותו, הם לא מדברים עם החרדים למרות הניסיונות".

פרופסור יהודה אדלר, פרויקטור קורונה לרשויות מקומיות, נגד התנהלות הממשלה: היא מגיבה באיטיות, אם בנט קרא את הספר שלו מדוע הוא לא מיישם, הציבור צריך להיות מודאג.

השתלטות הטליבאן באפגניסטן: פרוסור דני אורבך, היסטוריון צבאי מהחוגים להיסטוריה ולימודי אסיה באוניברסיטה העברית, בריאיון מיוחד.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת' • מפיק: איציק אוחנה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר