באולפן 'כיכר'

יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון בריאיון מפתיע

התמודדות הממשלה עם מגיפת הקורונה; החשש החרדי מסגר בחגי תשרי; גזירות ליברמן על המגזר החרדי והאם גנץ יסכים להקים ממשלה עם נתניהו? ח"כ מיכאל ביטון, יו"ר ועדת הכלכלה, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק איציק אוחנה)

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ מיכאל ביטון, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להתמודדות של הממשלה עם מגיפת הקורונה, ההתבטאות של איילת שקד 'להכיל' את המתים, החשש מסגר דווקא בחגי תשרי, גזירות ליברמן על המגזר החרדי, והאם בני גנץ יסכים להקים ממשלה עם בנימין נתניהו. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

לדבריו: "אני חושב שהיא לא במקום, שהיא פוגענית, שהיא מדירה ציבור ספציפי, היא אפילו לא עובדת. הרי גם גיל הפטור לא עבד, אז מה יעזור שאומרים לו לך לעבוד, הוא לא יכול, אין לו פטור".

ח"כ מיכאל ביטון בריאיון לישי כהן

ביטון הוסיף בדבריו נגד הגזירה: "מה אשמה אשה חרדית שהיא מפרנסת ועובדת, מתוך אמונתה, היא צריכה להיענש עכשיו? להפסיד אלפי שקלים? איך זה? זו פגיעה קשה. אני מתפלל ומקווה שהפגיעה הזו לא תעבור".

"זה עבר בממשלה", הדגיש יו"ר ועדת הכלכלה: "אז לא יגיע לדיון בוועדת הכלכלה, אני הייתי מתקשה לקדם את זה, מאוד קשה. אני חושב שזו טעות לפגוע באשה חרדית, ממש טעות. אני אמור לפגוש אותו, גם הנושא הזה יעלה בפגישה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר