האימאם - התחסן במקום

רה"מ בנט לתושבי טייבה: "רוּחוּ תִּטָּאעֲמוּ"

ראש הממשלה בנט הגיע הבוקר לטייבה, בניסיון לשכנע את החברה הערבית ללכת ולהתחסן, במהלך הביקור, האימאם של טייבה ומנהל קופ"ח - התחסנו בחיסון נגד נגיף קורונה (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בנט בטייבה (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

כחלק מהתוכנית אותה הציג ראש הממשלה בנט לעידוד החיסונים, הבוקר (חמישי), הוא הגיע לטייבה - כדי לעודד את התושבים ללכת ולהתחסן. מדובר בביקור הראשון שלו בחברה הערבית.

בנט, הגיע למתחם חיסוני הקורונה בעיר טייבה, יחד עם השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', ראש העיר טייבה, עו"ד שועאע מסארווה מנצור, ממונה הקורונה לחברה הערבית, איימן סייף, האימאם, ג'וואד מסארווה, וחברי מועצת העיר טייבה.

במהלך הביקור התחסנו בחיסון השלישי האימאם של טייבה, ג'וואד מסאוורה, ומנהל קופת החולים מאוחדת בטייבה, ד"ר ראיד יחיא.

בנט, נאם במקום ואמר: "באתי לטייבה הבוקר כי אכפת לי מהבריאות שלכם. כי אני דואג לחיים של ההורים, של סבא וסבתא, כי החיים הסכנה. יש הרבה "פייק ניוז". האמת היא שאנשים מתים מהקורונה, לא מתופעות הלוואי המועטות מאוד של החיסונים הנפלאים. מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמעניקה את החיסון השלישי ברגעים האלה. אתמול ארה"ב הודיעה שבעוד חודש היא תעניק את זה לכל הגילאים".

"זכינו בזה", הוסיף בנט בניסיון לשכנע - "שיש לנו כלי להגן על עצמנו, אז בואו נשתמש בו. אבל, זה דורש אחריות אישית, ואני מבקש מכם, מנהיגי הציבור, האימאם שעושה מעשה חשוב, ראש העיר היקר - לשבת על הטלפון, לשכנע אנשים ולהציל חיים.אין דבר קדוש יותר מלהציל חיי אדם. תתפסו את סבא וסבתא, קחו אותם לקופת החולים ותצילו אותם".

בנט אף פנה לנוער המקומי ואמר: "הדבר המקודש ביותר הוא לשמור על הכבוד ועל החיים של סבא וסבתא, של אמא ואבא. בני הנוער - אתם הכי מדבקים. אם אתם מתחסנים ועוטים מסכה, אתם שומרים על החיים של סבא וסבתא. זה לא לנצח, זה עוד כמה שבועות של מאמץ קל וזוכים לעוד הרבה שנים של נחת עם המשפחה. לכן, אני פונה לכל מנהיגי הציבור בחברה הערבית ומבקש מכם לצאת עכשיו למאבק על הצלת החיים. החיים שלכם חשובים לי. לכו להתחסן - רוּחוּ תִּטָּאעֲמוּ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר