אחרי שחלה בקורונה

עדיין מחובר לחמצן: ח"כ גלעד קריב שוחרר מבית החולים

חבר הכנסת ממפלגת העבודה, שחלה בקורונה ואושפז בבית החולים לאחר החרפה במצבו, שוחרר היום, אך עדיין עוטה מסכת חמצן. הוא הודה לרופאים, וקרא לציבור: תתחסנו (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת, ח"כ גלעד קריב, השתחרר היום (חמישי) לביתו מבית החולים שיבא, לאחר שאושפז במחלקת קורונה. עדיין קריב נעזר בחמצן, כך מסרה לשכתו.

"אני מודה מקרב לב לצוותים הרפואיים שסייעו לי", אמר קריב הערב. "ראיתי כיצד הם מתייחסים לכל חולה בצורה המקצועית ביותר ובמסירות גדולה". הוא גם קרא לציבור ללכת ולהתחסן, "אני מודה לכל מי שדרש לשלומי וקורא לכן ולכם, לכו להתחסן למען עצמכם, סביבתכם ולמען חוסנה של מערכת הבריאות שלנו".

כזכור, לפני כשבוע וחצי הודיע קריב כי הוא נדבק בנגיף הקורונה. היום שלישי השבוע הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שתסמיני הקורונה הוחרפו ובהתייעצות עם רופא הכנסת.

יצוין, כי בשבוע האחרון הודיעו חמישה חברי כנסת שהם נדבקו בנגיף הקורונה, ההודעה הראשונה על הידבקות בקורונה, הגיעה מחבר הכנסת עופר כסיף, לאחר מכן מגלעד קריב וכן שמחה רוטמן, ענבר בזק ואיתמר בן גביר. חברת הכנסת בזק, נדבקה ככל הנראה במהלך שהותה בשבוע שעבר בוועדת החוקה, לאחר שנחשפה ליו"ר קריב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר