הזמר קובי ברומר נמצא חיובי לנגיף הקורונה

הזמר קובי ברומר התגלה כחיובי לקורונה לאחר שהתחסן בעבר בשני חיסונים. בהודעה ששלח לחבריו כתב ברומר, כי הוא מרגיש טוב, מלבד אבדן חוש טעם וריח (אנשים, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ברומר בקבלת החיסון (צילום: יח"צ)

כוכב הזמר היהודי קובי ברומר התגלה כחיובי לקורונה לאחר שהתחסן בעבר בשני חיסונים. בהודעה ששלח לחבריו כתב ברומר, כי הוא מרגיש טוב, ומלבד אבדן טעם וריח הוא אינו סובל מתופעות לוואי חריגות.

מלבד הופעותיו מדי ערב על הבמות הגדולות במוזיקה היהודית, משדר ברומר מדי יום תכנית פופולרית בתחנת הרדיו 'קול חי מיוזיק', אותה הוא ממשיך לשדר מביתו גם בתקופת מחלתו.

"אני מרגיש מצוין, תודה על הדאגה", אומר ברומר ל'כיכר השבת', "מנצל את הזמן שהתפנה לי לתיקונים אחרונים לסינגל שאני מוציא בעזרת השם השבוע, שיר מיוחד ומרגש בשם 'קול דודי' שיוצא לקראת הימים הנוראים. את הטעם והריח אמנם איבדתי, אבל את השמיעה למזלי לא", הוא מוסיף בחיוך.

גורמים בתעשיה מספרים כי מנהלו האישי דוד פדידה עומל בשעות האחרונות למצוא חלופות ראויות לעשרות הלקוחות שחיכו להופעתו של ברומר באירוע שלהם וכעת נותרו מאוכזבים. "כלתי רצתה רק את קובי שישיר בחתונה שלנו", מספר ל'כיכר השבת' חתן שמתחתן בשבוע הבא, "אבל אנחנו מבינים את הסיטאוציה ומאחלים לקובי החלמה מהירה. השמחה תהיה חסרה בלעדיו, אבל נעשה את המקסימום".

יצויין כי לאחרונה חזר ברומר מסיבוב הופעות קיץ באירופה יחד עם מנהלו המוזיקלי אהרל'ה נחשוני והלהקה, ולמרבה המזל כולם יצאו שליליים בבדיקות שביצעו לאחר החזרה ארצה. כאמור, בסוף השבוע נגיף הדלתא המדבק הכריע גם אותו והוא נדבק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר