ירגיע את המפוחדים?

כבר לא רק חירום: ה-FDA העניק אישור קבוע לחיסוני 'פייזר'

החיסון נגד קורונה של חברת פייזר קיבל היום אישור קבוע מארגון המזון והתרופות של ארצות הברית, זאת בעוד עד עתה אושר רק באישור חירום. החיסון השלישי, עדיין מוגדר באישור חירום (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
חיסון חברת 'פייזר' (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ארגון התרופות והמזון של ארה"ב, ה-FDA, הודיע היום (שני) על אישור רשמי וקבוע לחיסון כנגד הקורונה של חברת 'פייזר' - החיסון העיקרי בו חוסנו אזרחי ישראל, זאת לאחר שעד עכשיו החיסון אושר רק במסגרת אישור 'חירום' - צעד שהיווה תירוץ בידי מתנגדי חיסונים מדוע אין החיסון בטוח דיו, לדבריהם.

האישור לחיסון הוא, בשלב זה, רק לשני החיסונים הראשונים, כשלחיסון השלישי טרם ניתן האישור. כמו כן, האישור הקבוע ניתן לחיסון מגילאי 16 ומעלה, כשמתחת לגיל זה אישור החיסון נותר עדיין תחת תוקף 'אישור חירום'.

הנציבה המכהנת ב-FDA, ג'נט וודקוק, התייחסה לאישור הרשמי וסיפרה כי בארגון "מכירים בכך שעבור האחרים, אישור מלא של החיסון יפיח ביטחון נוסף ללכת להתחסן".

חברת פייזר, כזכור, היא מראשוני החברות שפיתחו חיסון כנגד קורונה וכעת היא הראשונה לקבל את האישור הרשמי והקבוע לכך, על רקע התפשטות וריאנט 'דלתא' ברחבי העולם ויעילותו המוכחת של החיסון בירידת התחלואה העקבית בעקבותיו מעריכים כי רבים יתחסנו עכשיו לאחר האישור הרשמי והקבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר