בן גביר: "צביעות"

ערוץ 20 צהל על מות הח"כ הערבי, והתנצל

"באבוד רשעים רינה" - כך נפתחה הידיעה שפורסמה בדף הפייסבוק של ערוץ 20, בעקבות מות הח"כ מרע"מ • סערה התעוררה ובערוץ מיהרו לתרץ • ואיך הגיב בן גביר? (תקשורת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ערוץ 20 עורר הבוקר (רביעי) סערה, כשבפוסט שפרסם על מותו של ח"כ סעיד אלחרומי מרע"מ, כתב "באבוד רשעים רינה". כעבור זמן קצר מחקו את הציוץ, והבהירו כי המילים נכתבו על דעתו של הכתב בלבד.

‏"הידיעה שהוצאה היום בעניין מותו המצער של ח"כ סעיד אלחרומי הייתה על דעתו של הכתב ושלו בלבד", פרסם הערוץ בחשבון הטוויטר שלו, "והערוץ מסתייג נחרצות מהאמור בה. ערוץ 20 מביע צער על מותו של ח"כ אלחרומי".

כזכור, במהלך הלילה מת חבר הכנסת סעיד אלחרומי מרע"מ, יו״ר ועדת הפנים בכנסת ויו״ר הועדה העליונה לערביי הנגב, בעת שהיה ברכבו בדרכו לביתו, והוא בגיל 49 בלבד. שורה של חברי כנסת הזדרזו לפרסם הודעות אבל.

מי שהזדרז גם כן להזכיר את מותו של חבר הכנסת, אך לא כדי להביע אבל, היה ח"כ איתמר בן גביר. "הצביעות במיטבה", הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו, "כל חברי הקואלציה שעד עכשיו לא מצאו זמן להוציא מילה על לוחם צה"ל שנפצע אנוש בשבת, מגיבים הבוקר במהירות על מותו של אלחרומי".

אזולאי: "מעדיף את אלחרומי, שלפחות יודע מה זה דת" (באדיבות ערוץ הכנסת)

מוקדם יותר היום ספדו לאלחרומי חברי כנסת. ח"כ מוסי רז ספד לו: "עצוב וכואב על מותו של חברי, יושב ראש ועדת הפנים והגנת הסביבה, חבר הכנסת סעיד אל חרומי. אבידה קשה לשותפות היהודית ערבית ולכל אזרחיות ואזרחי ישראל".

יו"ר סיעת העבודה רם שפע: "נדהמתי לראות את הבשורה על מותו הפתאומי הלילה של חברנו חבר הכנסת סעיד אלחרומי, עוד מתקשה לעכל. אני רוצה לשלוח תנחומים כנים למשפחתו, למפלגת רע"מ ולחבריו הרבים בנגב עבורם פעל במשך שנים. כואב ועצוב ביותר".

חברת הכנסת ענבר בזק מיש עתיד ספדה: "ח"כ סעיד אלחרומי, יו"ר ועדת הפנים בכנסת ויו"ר הוועד העליונה לערביי הנגב, איש חינוך ועשיה, אדם שפעל רבות לקידום החברה הבדואית ואיש חכם ונעים הליכות, הלך לעולמו בטרם עת, בן 49 בלבד. תנחומיי למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר