מתווה החינוך

"שרת החינוך שגתה באמירה שלא מחסנים בבתי ספר"

מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, שמואל אבואב התראיין וביקר את התנהלות שרת החינוך. בהמשך תקף את תופעת המורים סרבני חיסונים: "לא צריך להכניס מורים שלא התחסנו" (ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
שמואל אבואב (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך לשעבר תקף הערב (רביעי) את התנהלותה של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, בריאיון שהעניק לרדיו ללא הפסקה.

"שרת החינוך שגתה באמירה שלא מחסנים בבתי ספר", אמר. "יש אוכלוסייה רחבת היקף שאין לה נגישות. קחו את המיליון שלא התחסנו, 53 אחוז הם אוכלוסיות חדשות, 31 אחוז הם מיעוטים. בבית ספר יש שוויון הזדמנויות והשגחה חינוכית. היה צריך לחסן בבתי הספר ולעשות את זה לפני פתיחת השנה".

בהמשך גם תקף מורים סרבני חיסונים: "לא צריך להכניס מורים שלא התחסנו לבתי הספר, שנה שעברה היו שעות לכל מנהל בית ספר כדי למצוא מורים חלופיים. הייתי מיד מסדיר את החיסונים בבתי הספר, והייתי אומר דבר מאוד ברור- מורה שלא התחסן ומסכן את הילדים לא בא בשערי בית הספר", תקף. "הייתי אומר למנהלים להביא מורים מחליפים שהתחסנו ככוח חלופי. צריך לגרוע מהמורים האלה את השתכרותם".

"היה צריך לטפל במעונות היום 0-3, להסדיר מתווה ולא להשאיר בלבול, ולתת את אותו תקציב של שנה שעברה כדי שיהיה ניתן למצוא מורים חלופיים. יש 31 אלף מורים שלא התחסנו והם גם לא יתחסנו בשבוע הבא", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר