ריאיון באולפן

כך הפקירו את החרדים; ח"כ חיים ביטון זועם

הטענה שלו כי המדינה מסתירה את מספרי הקורונה האמיתיים; פתיחת שנת הלימודים במגזר ללא מתווה והמאבק עם מתן כהנא • ח"כ חיים ביטון בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ חיים ביטון, מנכ"ל ש"ס, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ותקף בחריפות את מדיניות הממשלה מול המגזר החרדי, כאשר פתיחת שנת הלימודים במגזר נפתחה לפני כשבועיים ללא מתווה מסודר, ומאשים את הממשלה כי היא מעלימה את המספרים האמיתיים של תחלואת הקורונה במדינה. בהמשך, התייחס ח"כ ביטון למאבקים בנושאי דת ומדינה מול השר לשירותי דת, מתן כהנא. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

"המספרים לא משקפים את המציאות", מאשים ח"כ ביטון: "יש הרבה מאוד בדיקות שנעשות לא דרך המערכת. היום זה רשמי שאפשר ללכת לבית מרקחת ולבדוק ושאף אחד לא ידע מזה. זה חלק מהמנגנון והשיטה של הממשלה הקיימת עכשיו כדי להעלים את המספרים הנכונים, למרות זאת המספרים קפצו".

ח"כ חיים ביטון בריאיון לישי כהן

לדבריו: "אני משער לעצמי שהמספר שאנחנו רואים אותו מפורסם הוא כופל את עצמו, אולי גם פי שלושה. המנגנון שנבנה כרגע שאפשר לעשות בדיקה עצמאית - היא כדי לגרום לכך שאתה יכול לבדוק בבית, לסגור את עצמך ושאף אחד לא ידע שאתה חולה. בתקופה של הממשלה של ביבי - היא אל נתנה לעשות את זה".

ח"כ ביטןן הוסיף: "אני לא מדבר על תאוריית קונספירציה, אני מדבר על מציאות. אתה חושב ואתה מבין מה שאני אומר, מה שאני אומר זה נכון ומוכח".

אז אתה אומר שהממשלה מעלימה מאומתים

"חד משמעית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר