למנוע תקלות

בצל השרב הכבד: "תקדימו את ההכנות לשבת"

בשל מזג האוויר השרבי והחום הכבד הצפוי בסוף השבוע, והחשש מפני הפסקות חשמל ותקלות. חברת החשמל, מסבירה איך למנוע תקלות המגיעות מהעומס ביום שישי (ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במהלך סוף השבוע, מחר (שישי) ושבת, ישרור חום כבד בכל רחבי ישראל, מה שיכול לגרום לתקלות בחשמל, חברת החשמל מזהירה ומסבירה כי יש להיערך מראש לקראת השבת.

החברה מבקשת מציבור הלקוחות החרדיים, להקדים את ההכנות לקראת שבת הכרוכות בהפעלת מכשירי חשמל, לפרוס את ההכנות על פני כל יום שישי ולהימנע מהפעלת מספר רב של מכשירי חשמל בו זמנית, בסמוך לכניסת השבת.

"פעולות אלו", מסביר אורן הלמן, סמנכ"ל שירות, שיווק ורגולציה בחברת החשמל, "יסייעו במניעת תקלות בכך שיקטינו את העומס על רשת החשמל ויאפשרו אספקת חשמל סדירה. עומס גדול על רשת החשמל לפני כניסת שבת עלול לגרום לשריפה של נתיכים ושנאים עם כניסת השבת, שניתן יהיה לתקנם רק בשבת, דבר שכולנו מעוניינים להימנע ממנו".

יצוין, כי בלתי אפשרי למנוע מפגעים שמקורם בכח עליון, אולם צמצום שימוש במכשירי חשמל בעלי צריכת אנרגיה גבוהה שאינם חיוניים (כמו: מכונות ומייבשי כביסה, תנורי בישול ואפיה, כיבוי מזגנים בחדרים ריקים), יסייעו כאמור במניעת התקלות.

לפני שנה: סמנכ"ל חברת חשמל עונה על טענות החרדים

עוד מוסיפים בחברת החשמל, כי מומלץ להתייעל אנרגטית, לחסוך בחשמל ולכוון את המזגן על 25 מעלות. כל מעלה נמוכה מזו מהווה תוספת של 5% בצריכת החשמל.

במקרה של שימוש במכשירים מצילי חיים , חברת החשמל ממליצה להיערך עם סוללות גיבוי ובמקרי חירום להתפנות לבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר