"סכנה משמעותית"

הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד בהצתה • צפו בתיעוד

תושב בית שמש, חשוד בהצתת חורשה סמוך לכביש 38, המשטרה הגישה כנגדו היום הצהרת תובע והסבירה, כי רק בנס לא נגרם נזק גדול - ברכוש ובנפש • צפו בהצתה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
עופר אטיאס, החשוד בהצתה (צילום: דוברות המשטרה)

פירומן? ‏הצהרת תובע הוגשה היום (שני) נגד בחור בשם, עופר אטיאס, תושב בית שמש שלפני מספר ימים ניסה להצית שריפה סמוך לכביש 38, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת'.

המשטרה אמרה במהלך הדיון היום בבית משפט: "יש חו"ד של כיבוי האש בתיק, המלמדת שאם לא היו מכבים את השריפה בזמן, היא הייתה גורמת לסכנה משמעותית באזור, גם לרכוש וגם לנפש".

"בעקבות כך, ובשל נסיבות אלו", הסבירה השופטת מיקה בנקי, "אני מאריכה את מעצרו של המשיב עד ליום 2021.09.02 בשעה 10 לצורך הגשת כתב אישום. שב"ס יאפשר למשיב 5 שיחות טלפון. חומר החקירה מקים עיגון ראייתי לכאורי למיוחס למשיב ומסוכנותו בהתאם. למשיב רישום פלילי מכביד".

ממשטרת ישראל נמסר: "החשוד, דר רחוב בשנות ה-50 לחייו, נעצר בבוקר יום 25.8 לאחר שעל פי החשד הצית סבך צמחיה בכביש 38 סמוך לבית שמש. לאחר שמעצרו הוארך בימים אלו בהן התנהלה החקירה ביחידה למניעת פשיעה ציון במשטרה, היום הוגשה הצהרת תובע מטעם פרקליטות ירושלים ומעצרו של החשוד הוארך בארבעה (4) ימים נוספים עד לתאריך 2.9.21 לצורך הכנתו והגשתו של כתב האישום נגדו".

"באותו הבוקר, סביב השעה 06, דיווח אזרח שחלף סמוך לאזור התעשייה הר-טוב שליד בית שמש כי הבחין באדם חשוד שיצא מסבך שיחים שהחלו מעלים עשן. כוחות משטרה חשו למקום במהרה ואיתרו את החשוד בסמוך למקום, מרחק עשרות מטרים בלבד. בחיפוש בכליו נמצאה מצת עמה על פי החשד ביצע החשוד את המעשה. החשוד הועבר לחקירה ביל"פ ובה עלה כי דקות ספורות לפני כן ניסה החשוד להצית מוקד נוסף של צמחייה לא הרחק מהמקום שהוצת שבגינו נעצר".

כזכור, אטיאס, חשוד כי ניסה להצית שריפה סמוך לכביש 38 - במקום חורש, ונבדק החשד שהחשוד קשור לשריפת הענק בהרי ירושלים בשבוע שעבר.

נהג מונית שהבחין במהלך נסיעתו הבוקר על כביש 38 במחלף שער הגיא בכביש המוביל לבית שמש באדם המנסה להצית חורשה, הזעיק את כוחות המשטרה - שעצרו את החשוד.

בדיון בהארכת מעצרו של החשוד אמר נציג המשטרה כי בקרבת מקום נמצא גם ג'ריקן עם שאריות נוזל. אצל העצור, נמצאו מצית, סכין יפנית ומתדון. עוד אמר הנציג כי בהתחשב באירועי ההצתות לאחרונה, ברור שבנס זה לא הפך להצתת ענק ופגיעה בנזק ורכוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר