מגיעה מ'כלכליסט'

גלית אלטשטיין תמונה למפקדת גלי צה"ל הזמנית

שר הביטחון גנץ, שאיים כי יוביל לסגירת התחנה הצבאית, התקפל מעט: הודיע על מינוי ראש מערכת החדשות בכלכליסט במקום שמעון אלקבץ שמסיים השבוע את תפקידו (תקשורת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מבנה גלי צה"ל בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

האם חרב הסגירה שהונפה מעל גלי צה"ל ירדה? שר הביטחון בני גנץ, שנשמע בחודשים האחרונים כמי שגמר בדעתו על סגירת התחנה הצבאית שמשדרת מעל שבעים שנה, החליט למנות את ראש מערכת החדשות בעיתון כלכליסט, העיתונאית גלית אלטשטיין, לממלאת מקום מפקד תחנת גלי צה"ל. היא תחליף בתפקידה את שמעון אלקבץ, שמסיים השבוע את תפקידו ולא קיבל הארכת כהונה מיו"ר כחול לבן.

שר הביטחון גנץ אמר: "מצאתי בגלית אשת מקצוע שיש לה הן את הכישורים המקצועיים והן את היושרה האתית הנדרשת לעמוד בראש המערכת".

שר הביטחון גנץ ידוע כמי שלא מחבב כלל את התחנה הצבאית ומסרב להתראיין בה מלבד סבבי בחירות. הבעיה המרכזית של גנץ עם שידורי גלי צה"ל זו הרצועה המרכזית של התחנה בין 17:00 ל-18:30, בהגשת ירון וילנסקי והפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, שמבקר בחריפות את מהלכי גנץ.

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, אמר עם פרסום ההודעה על מינוי אלטשטיין: "אני מאוד מחבב ומעריך את גלית אלטשטיין, אבל תפקידה מבחינת גנץ הוא אחד: לסלק את ברדוגו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר