בעקבות בראל הי"ד

גנץ: "את הוראות הפתיחה באש קובע הדרג הצבאי בלבד"

גנץ נשא דברים בטקס חילופי מפקד חיל הים והפרקליט הצבאי הראשי, הוא התייחס לפרשת בראל חדריה שמואלי ז"ל אך הבהיר "לחיילי צה"ל יש גיבוי מלא לפעול לנטרול"(בארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
גנץ, היום (צילום: טל עוז / משרד הביטחון)

בטקס חילופי מפקד חיל הים והפרקליט הצבאי הראשי שהתקיים היום (רביעי), נשא דברים שר הביטחון בני גנץ. בנוסף, באירוע נכח הרמטכ"ל אביב כוכבי.

גנץ, התייחס לנפילתו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל בהפרות סדר בגבול עזה ואמר כי הוא "מבקש להביע צער עמוק על נפילתו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל, במהלך פעילות מבצעית להגנה על תושבי הדרום. הייתי אצל משפחתו וכך גם הרמטכ"ל, שמענו את כאבם וליבנו איתם גם היום. נמשיך ללוות את המשפחה ולחזק אותה".

"צה"ל עוסק במשימות מבצעיות כל יום, בכל שעה, והוא גוף שתרבות התחקירים בו היא מהטובות בארץ ובעולם. אני סומך על הרמטכ"ל, מפקד הפיקוד וכלל הגורמים, שידעו להפיק את הלקחים הנדרשים באופן הכי עמוק ובשקיפות בכל ההיבטים".

גנץ הבהיר: "אני מבקש להדגיש כי לחיילי צה"ל יש גיבוי מלא לפעול לנטרול כל מי שיש לו אמצעי וכוונה ובהתאם לפקודות. את הוראות הפתיחה באש קובע הדרג הצבאי בלבד, בהתאם לחוק ולפי הצורך המבצעי וכך גם ימשיך להיות."

כמו כן, שר הביטחון הודה למפקד חיל הים היוצא אלוף אלי שרביט ולפצ"ר היוצא אלוף שרון אפק, על שירותם ארוך השנים ותרומתם לביטחון ישראל. ובירך על כניסתם של אלוף דוד סלמה ואלופה יפעת תומר ירושלמי לתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר