אחרי השחרור

כתב אישום מתוקן הוגש נגד רומן זדורוב

במסגרת המשפט החוזר, ואחרי ששוחרר למעצר בית, הוגש כתב אישום נגד רומן זדרוב, מי שהורשע בעבר ברצח הילדה תאיר ראדה, לקראת המשפט החוזר בעוד שבוע בדיוק (משפט)

זדורוב משוחרר למעצר בית (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

אחרי שרומן זדורוב, מי שהורשע ברצח הילדה תאיר ראדה לפני 15 שנים שוחרר למעצר בית, ובמסגרת המשפט החוזר שיפתח בעוד שבוע בדיוק - הגישה הפרקליטות כתב אישום מתוקן כנגד זדורוב.

על פי כתב האישום המתוקן, זדרורוב "עקב אחר ראדה כשהלכה לשירותים ושיסף את גרונה באמצעות "סכין יפנית" שנשא עימו בקביעות. זדורוב הותיר את תאיר בתא השירותים, כשהיא שרועה על מושב האסלה".

עוד נכתב כי "זדורוב נמלט משירותי הבנות שבקומה השנייה, נכנס לשרותי הבנים שבקומה הראשונה, שטף את הסכין וניקה מעליו את דמה של המנוחה. בהמשך, חזר למקלט, החליף את בגדיו והמשיך בעבודתו עד סוף יום העבודה. לאחר הרצח, שבר את להב הסכין ששימש לפגיעה במנוחה, והחליפו בלהב חדש. זדורוב העלים את הלהב וכן את המכנסיים שלבש בעת ביצוע הרצח, במטרה למנוע או להכשיל את החקירה נגדו".

"במעשיו אלה, גרם הנאשם בכוונה תחילה למות המנוחה, קטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, ועשה כן באכזריות מיוחדת. כמו כן, העלים הנאשם ראיות בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי". נכתב.

ברשימת עדי התביעה, שעשויה גם להתעדכן, נמצאת אולה קרבצ'נקו, שנודעה גם בשם 'א"ק', ונחשדה בעבר כמי שאולי הייתה מעורבת ברצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר