מכעיס • צפו

חולה קורונה הכה עובד במתחם בדיקות קורונה

פעילות מתחם בדיקות קורונה הופסקה ליותר משעתיים, ביום הבדיקות העמוס ביותר לקראת ראש השנה, לאחר שחולה מאומת תקף את אחד מהדוגמים, עד שהאחרון נדרש לטיפול רפואי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דוגמי קורונה (צילום אילוסטרציה: דוד כהן, פלאש 90 • וידיאו: חדשות הערב כאן 11)

תושב המרכז חשוד שהכה הערב (ראשון) דוגם במתחם בדיקות הקורונה של פיקוד העורף בראשון לציון. כתוצאה מהאלימות שהופנתה כלפיו, נזקק הדוגם לטיפול רפואי.

בשל האירוע החמור, פעילות המתחם הופסקה ליותר משעתיים עד להגעת ניידת פיקוח עירונית. רק לאחר שהשתלטו על התוקף ולאחר הגעת המשטרה, התברר כי מדובר בחולה קורונה מאומת שככל הנראה זעם על התוצאה, או על היחס שקיבל.

בעקבות האירוע החליטה עיריית ראשון לציון להציב ממחר שני שוטרים לאבטח את המתחם. בשבועות האחרונים, עם העלייה בעומס על מערך הבדיקות, התרבו הדיווחים על אירועי אלימות במתחמי הבדיקות.

בימים האחרונים נרשמה עלייה חדה במספר הפונים למתחם הבדיקות המדובר, שפועל באזור תחנת רכבת משה דיין, אזור הנחשב מרכזי בעיר היין, כאשר מדי יום מתקיימות במקום כ-3,000 דגימות קורונה. עלייה זו אינה ייחודית לראשון לציון, אלא היא חלק מעלייה בכל הארץ במספר הנבדקים היומי, הן בשל מתווה הלימודים הארצי והן בשל חגי תשרי המתרגשים עלינו לטובה והרצון לקיים סעודות חג משפחתיות.

מהמשטרה נמסר בתגובה על התקיפה: "כאשר התברר לשוטרים שהחשוד בתקיפה הוא חולה מאומת, הוא נשלח לבידוד בביתו והוא זומן לחקירה מייד לאחר החלמתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר