תרבות - וחיסונים

לא תאמינו: העיר "הכי כיפית" בעולם - היא בארץ

המגזין הלונדוני היוקרתי 'טיים אאוט' גם דירג את העיר כשמינית בין ערי העולם במדד הכללי, והכי טובה במזרח התיכון - הרבה מעל דובאי • ואיזו עיר דורגה ראשונה סך הכל? (מעניין)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
תל אביב, מראה כללי (צילום: Shutterstock)

סקר חדש, המדרג את 37 ערי העולם 'הטובות ביותר', בחר בתל אביב כעיר "הכי כיפית" בעולם.

הסקר, שמתפרסם מדי שנה במגזין התרבות הלונדוני היוקרתי 'טיים אאוט', גם דירג את העיר כשמינית בין ערי העולם בדירוג הערים הכללי, בגלל פעילותה בתקופת הקורונה.

מי שזכתה במקום הראשון והנחשק בדירוג המרכזי, הינה סן פרנסיסקו שבקליפורניה, ארה"ב. אחריה ברשימה ניתן למצוא את אמסטרדם שבהולנד, מנצ'סטר שבבריטניה ועוד. העיר שסוגרת את הרשימה הינה בנגקוק שבתאילנד, שהגיעה למקום ה-37.

תל אביב הגיעה כאמור למקום השמיני ברשימה זו, בין פראג שבצ'כיה (מקום 7) לבין פורטו שבפורטוגל (מקום 9). לפי הרשימה, היא העיר הטובה ביותר במזרח התיכון, וגם הרבה מעל לדובאי היוקרתית - שהגיעה למקום ה-26 בלבד בדירוג הכללי.

במקום ה-26: דובאי (צילום: Shutterstock)

בדירוג ה'כיפיות', זכתה תל אביב במקום הראשון - בפעם השנייה ברציפות, כאשר הכי הרבה נשאלים בחרו בה כ'עיר שטובה עבור אנשים כמוני'. כמו כן קיבלה ת"א את המקום השני והמכובד בדירוג ה'אוכל', אחרי שנחאי שבסין.

מי שנותן את הדירוג לערים השונות במגוון הקטגוריות, הינם רבבות תיירים ותושבים שמחווים את דעתם באשר לזוויות השונות של כל עיר. במקרה הזה, כ-27,000 נשאלים השיבו לגבי האוכל, התרבות, חיי הקהילה, השכונות, האושר הכללי, הפרויקטים הקהילתיים, השטחים הירוקים ועוד.

לפי עורכי המגזין, "כאשר הקורונה פגעה בענף תיירות, עיר ההייטק הזו עשתה 'ריסטרט'. המגיפה גרמה ל'עיר ללא הפסקה' לעשות הפסקה נחוצה. מקומות כמו כיכר דיזנגוף ופארק המסילה אירחו פיקניקים, הופעות, הקרנות ושיחות.

"לאחר הסגרים, ישראל הובילה את מרוץ החיסונים - ולפני זמן רב כבר חזרו המקומיים ללגום קפוצ'ינו בבתי הקפה ולעסוק בפעילות יוגה על החוף", נכתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר