תודה לך השם מציגים: בצלאל לוין שר "אין עוד מלבדו"רגע אחרי צאת אלבום הבכורה של פרויקט "תודה לך השם" - "מבקשי השם", יוצא הפרויקט בסינגל חדש בלחנם של האחים בלומשטיין ובביצועו של הזמר בצלאל לוין. עיבוד: מנדי פורטנוי (סינגלים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | ד' בתשרי | 10.09.214תגובות10100:00/4:51מנדי פורטנויהאחים בלומשטייןתודה לך השםבצלאל לויןהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה4מקסיםםםםםאימוגים לתגובהאיללוש12.09.21 דיווחתגובה3amazingggggggggggggggggאימוגים לתגובהay10.09.21 דיווחתגובה2וואוו זה שיר מדהים האחים בלומשטיין הטוטחיםאימוגים לתגובהשמואל10.09.21 דיווחתגובה1שיר יפה, ממש מרגש... בהצלחה!אימוגים לתגובהחי12.09.21 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:שמוליק סוכות בסינגל קליפ חדש: "נשאר רק הלב"יאיר טוקר|07.06.26זבולון נתנוב בקליפ AI מרהיב חדש: "אוויר מבורך"יאיר טוקר|07.06.26אלעד אלדד בסינגל חדש: "תגיד תודה"יאיר טוקר|07.06.26
0 תגובות