תיעוד מזעזע

בובת חרדי הוצתה על ידי הפלסטינים בכפר

ברשתות הפלסטיניות הופץ תיעוד של רעולי פנים מציתים בובת יהודי עם פיאות בכפר ביתא, הסמוך למאחז אביתר, שבמקביל נערכים במקום עימותים אלימים קשים (ביטחון)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: טוויטר)

תיעוד מזעזע הופץ אמש (חמישי) ברשתות החברתיות של החברה הפלסטינית ביהודה ושומרון: מספר צעירים רעולי פנים מושיבים בובת יהודי עם פאות על כיסא - ומציתים אותה.

האירוע התרחש מכפר ביתא, הנמצא סמוך למאחז אביתר שהיה מוקד המחלוקת בין ההתיישבות לממשלה בתקופה האחרונה, ומהווה כפר פלסטיני אלים מאוד בחיכוכיו עם כוחות הביטחון.

דובר היישוב יצהר, צבי סוכות, שפרסם את התיעוד הנורא בטוויטר, כתב: "כפר הנאצים הלילה: טקס שריפת יהודי עם פאות. בכל מקום אחר בעולם טקס כזה היה פותח מהדורות. בישראל, אף אחד לא יגע בהם. אף אחד".

יעל שבח, אלמנתו של רזיאל ז"ל שנרצח בפיגוע ירי ליד חוות גלעד לפני שלוש שנים וחצי, כתבה: "לרגע קט חשבתי שזה בעלי, אבל אז נזכרתי שאותו הם כבר רצחו".

יו"ר תנועת "אם תרצו", מתן פלג, הגיב: "בזמן שהפלסטינים מקימים מיצגים נאציים בשומרון, הממשלה מכינה להם הקלות, עוד אישורי עבודה, עוד היתרי בנייה בשטחי סי, עוד אישורים 'הומניטריים' לאיחוד משפחות".

פלג הוסיף: "בסוף הטשטוש לא יעזור. בצד השני נמצא אויב רצחני, שאם רק תהיה לו הזדמנות, הוא יקיים מיצג כזה 'על אמת'. הממשלה חייבת להפסיק את מדיניות הגזרים וההקלות ולהראות לפלסטינים שמעזים להרים את הראש, מי כאן הריבון. אחרת כולנו נשלם על זה מחיר כבד ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר