בכנס בדרום

תומכת נתניהו לבני בגין: "בים תמצא את מותך"

מפלגת תקווה חדשה התכנסה, ללא היו"ר סער, בכנס פעילים בעיר הדרומית, וקבוצת פעילי הליכוד תקפה את בן מנהיג המפלגה המיתולוגי, שנטש אותה מפאת נתניהו (פוליטי, ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ח"כ בני בגין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מפלגת תקווה חדשה הייתה בעין הסערה בתקופת מערכת הבחירות ולאחריה, אחרי שהורכבה, ברובה המוחלט, מפוליטיקאים שעיטרו את רשימת הליכוד שנים ארוכות - ונטשו בשל התנגדות ליו"ר המפלגה, ראש הממשלה באותה העת, בנימין נתניהו.

אחד השמות שטלטלו את הליכוד והכעיסו רבים מפעיליה היה דווקא פוליטיקאי שבאותם ימים לא כיהן בתפקיד ציבורי, השר לשעבר בני בגין. האיש שנולד לפוליטיקה, כבנו של מנהיג הליכוד מיום הקמתה ועד פרישתו, האדם שהפך אותה למפלגת שלטון, מנחם בגין, עזב את הספינה שאביו בנה - ויצא לשוט עם גדעון סער.

הדברים הובילו למערכת יצרית מאוד נגד תקווה חדשה, שבסופו של דבר שקעה בתמונת המנדטים. אלא שמתברר שגם לאחר הבחירות, ובטח לאחר כינון הממשלה שהובילה להחלפת שלטונו ארוך הימים של נתניהו, הכעס בקרב פעילי הליכוד - גובר.

בתיעוד שפרסמה העיתונאית מורן אזולאי מווינט, שצולם מחוץ לכנס תקווה חדשה שנערך הערב (ראשון) באשקלון, נראית תומכת הליכוד מסננת שורת מילות גנאי אל עבר הח"כ, שכונה אז אחד מ"נסיכי הליכוד": "כנס כנס לים בני בגין, שם יהיה סופך, שם תמצא את מותך יא חתיכת נוכל".

יו"ר המפלגה, שר המשפטים גדעון סער, שלא נכח באירוע, מסר: "בני בגין הוא סמל ומופת של איש ציבור ערכי וישר, אבל מסתבר שאין גבול שלא יחצה", כשהוא מכוון את חיציו את יו"ר מפלגתו לשעבר, בנימין נתניהו.

ח"כ צביקה האוזר, איש תקווה חדשה, עקץ: "זהו תשליך נוסח תשפ"ב. השנאה העיוורת - קוים לדמותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר