האב בחסות הבן

באילו פרשנים ועיתונאים הציבור מביע הכי הרבה אמון

בסקר שמדד את אמון הציבור בפרשנים ובעיתונאים, מי שהצליח להתברג במקומות הראשונים, הם משפחת סגל הסרוגה • בגזרה החרדית: יוסי אליטוב עקף את בלום (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמית סגל, חגי סגל - ושרת החוץ לשעבר, ציפי לבני (צילום: הדס פרוש, פלאש 90 )

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' סיים עוד שנה מוצלחת מבחינה עיתונאית, אותה עיטר עם פרסום ספר הביכורים שלו, ועוד קודם לכן, התקדם להיות בעל הטור הפוליטי המרכזי בעיתון סוף השבוע של 'ידיעות אחרונות', לפני פרשן העיתון, נחום ברנע.

היום (ראשון) יכול סגל לקצור לעצמו הישג נוסף: זכייה בתואר בעל הטור האמין בישראל, לפני העיתונאי בן כספית מ'מעריב', נחום ברנע המוזכר לעיל, ואביו, עורך 'מקור ראשון', חגי סגל, כך ע"פ סקר 'דיירקט פולס' שפורסם בוואלה.

ע"פ הנתונים, 65% מהציבור מאמין לעיתונאי הסרוג, שבאמתחתו חשיפות רבות שטלטלו את הפוליטיקה הישראלית, בעוד 30% טוענים שהוא לא מדויק ולא מעניין. סגנו ברשימה, בן כספית, בעל טור ותיק ממנו מבחינת הזמן, זוכה ל-41.5% אמון מקרב הציבור, אך מספר רב יותר של אנשים - 47.5% - טוענים שהוא לא מדויק ולא מעניין.

מדד בעלי הטור האמינים (צילום: מתוך וואלה ברנז'ה)

אביו של עמית סגל, עורך 'מקור ראשון' חגי סגל, נמצא גם הוא בפסגת בעלי הטור בעיתונות הכתובה בסוף השבוע, כשהוא ניצב במקום הרביעי, עם 35% אמון ו-25% אי אמון.

בגזרת בעלי הטור החרדיים, מתי טוכפלד מ'ישראל היום' זוכה ל-29% אמון, יוסי אליטוב, עורך עיתון 'משפחה', ל-15.6%, ואבי בלום, פרשן עיתון משפחה, ל-11.5%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר