תשובה מקוממת

עופר כסיף, האם היית מסגיר את המחבלים? - "לא יודע"

חבר הכנסת מהמשותפת סרב להצהיר באופן מלא כי במידה והיה נתקל במחבלים שברחו מהכלא היה מסגיר אותם למשטרה. "דילמה, אני לא יודע", אמר הבוקר ועורר זעם (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עופר כסיף (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

בתכנית הבוקר של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברדיו כאן ב', התארח הבוקר (שני) חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת, ונדרש לסוגיית המחבלים האסירים שברחו מכלא גלבוע בתחילת השבוע שעבר ונתפסו, לפחות חלק מהם, במהלך השבת האחרונה.

בעיצומו של הריאיון נשאל כסיף בידי ליבסקינד אם היה מסגיר את המחבלים הנמלטים, לו היה הוא זה שנתקל בהם. "אם אתה נמצא בכביש, בסיום הריאיון איתנו, ורואה את שני המחבלים האחרונים, אלה שלא נתפסו, אתה מחייג מיד מאה ואומר תתפסו אותם?" שאל ליבסקינד.

כסיף השיב: "לא יודע".

כשהתבקש להסביר, ענה: "אני באמת לא יודע מה להגיד לך, כי תראה גם פה יש דילמה, אני רוצה להציב את הדברים על השולחן. מצד אחד האנשים האלה מייצגים את ההתנגדות לכיבוש, ולכיבוש תמיד תהיה התנגדות, למי שמדוכא. חשוב לי להדגיש שלא כל אמצעי של התנגדות הוא דבר שאני וחבריי מקבלים. למשל אנחנו באופן חד משמעי נגד פגיעה בחפים מפשע, ומשני הצדדים".

ליברמן הוסיף ושאל את חבר הכנסת מהמשותפת: "אם תראה אותם ברחוב הדילמה תהיה בין מה למה?"

כסיף השיב: "הדילמה היא הרבה יותר רחבה, הייתי מגדיר ואתה כדילמה ערכית ומוסרית. בגלל שמדובר באנשים שמתנגדים לדיכוי אני חושב שהם צריכים להיות חופשים מצד שני הם פגעו בחפים מפשע ולזה אני לא מסכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר