גלריה מרהיבה

כאלף תלמידי ישיבות חב"ד הגיעו לחצר הרבי; כך הם התקבלו

מזכירו של הרבי מליובאוויטש זי"ע ואיש אמונו, קידם בכינוס באולם בברוקלין את אלף תלמידי ישיבות חב"ד מישראל, שהגיעו לחגי תשרי למרכז החסידות. 'כיכר' עם גלריה (חסידים)

מענדי קורטס | כיכר השבת |
(צילום: שניאור רייניץ)

לשכונת קראון הייטס ברובע ברוקלין בניו יורק, לבית 770 המפורסם בשדרת איסטרן פארקווי הסואנת, הגיעו בימים האחרונים, לקראת ראש השנה, למעלה מאלף תלמידי ישיבות חב"ד בישראל, כדי לחגוג את חגי תשרי בבית מדרשו של הרבי מליובאוויטש זי"ע ובאוהל ציונו הקדוש, הנמצא מרחק של כחצי שעת נסיעה, ברובע קווינס.

השבוע התכנסו אלף האורחים לכינוס "ברוכים הבאים" באולם מפואר בברוקלין, אותו ארגן בעבורם "ועד תלמידי התמימים העולמי" - הארגון שהוסמך בידי ראשי הישיבות לארח את התלמידים ולדאוג להם למקומות לינה, לארוחות ולסדרי לימוד.

את המעמד הגדול, שהתקיים בעברית, כיבד בהשתתפותו מזכירו של הרבי מליובאוויטש זי"ע, ואחד מהאישים שזכו להיות קרובים אליו ביותר, הרב חיים יהודה קרינסקי, המכהן אף כיושב ראש המוסדות המרכזיים של החסידות בעולם.

במהלך הערב, שבו הוקרנו קטעי וידאו של זיכרונות מתשרי במחיצת הרבי מליובאוויטש לפני עשרות שנים, בחיי חיותו, נשאו דברים שלוחי חב"ד בויסקונסין ובפלמינגו שבקנדה, וכן שורה של משפיעים ונציגי הנהלות הישיבות.

בעבור האורחים מתקיימים סדרי לימוד בבית המדרש הגדול ב-770. בשבתות וימים טובים עושים רבים מן האורחים את דרכם למאהלים הסמוכים לציון של הרבי, בבית העלמין מונטפיורי, ובו עושים את ימי השבת והחג.

'כיכר השבת' מפרסם תיעוד ענק של של האורחים הרבים, בכינוס 'ברוכים הבאים', צפו.

שליח חב"ד בויסקונסין, הרב ישראל שמוטקין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר