ביקר בכפר חב"ד

בשיר ילדות חסידי: השר לשירותי דת הפתיע את מארחיו

מנסה להתקרב לחרדים? בצל הרפורמות בדת והביקורת על התנהלות הממשלה, השר מתן כהנא מימינה הגיע לביקור ממושך בכפר חב"ד ושעשע את מארחיו בשיר ילדות חסידי שזכר • המארח התריע על הסכמים מדיניים (חסידים)

מענדי קורטס | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בצל התככים עם הסיעות החרדיות והגזירות נגד הכשרות והגיור שמוביל בממשלה, השר לשירותי דת מתן כהנא קיים היום (שלישי) ביקור ממושך בכפר חב"ד, והתארח בידי ארגון אגודת חסידי חב"ד ועסקני חב"ד המרכזיים.

אחד מן הרגעים המשעשעים ביותר במהלך הביקור אירוע כאשר חשף כי בילדותו היה פעיל במועדוני חב"ד שהופעלו ביישוב בית גמליאל, שבו גדל, ופצח במשך דקות באחד מהשירים שנהגו הילדים לשיר במועדון - שיר המדבר על הוראותיו של הרבי מליובאוויטש ועל קיום מצוות ומעשים טובים. המארחים המופתעים התקשו להסתיר את הנאתם.

השר משתף את החסידים בשיר שזכר מילדותו

במהלך אסיפה ואמירת לחיים שקיים עם המארחים, דיבר הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר אגודת חסידי חב"ד וצעירי חב"ד, ברקע פגישת בנט עם נשיא מצרים יממה קודם לכן, שלפי הדיווחים עלו בה דיבורים על הסכמי שלום, על כך שמדובר בפיקוח נפש ושעמדתו של הרבי הייתה לשלול זאת בתכלית. "עצם קיום ממשלה כזו שמוכנה לדבר על הסכמי שלום", אמר הרב אהרונוב, "משדר לשונאי ישראל שהארץ פתוחה והרי זה פיקוח נפש".

מוקדם יותר ביקר השר בפרדס האתרוגים בכפר חב"ד, בו מגדלים אתרוגים שנשתלו מזרעי האתרוג שעליו בירך הרבי מליובאוויטש זי"ע באחת השנים - אתרוג שנקטף בקלאבריא שבאיטליה. בהמשך הגיע השר להעתק בניין 770 המפורסם בכפר חב"ד.

הרב לוי וילנקין מצעירי חב"ד האמון על כל העבודה האדירה המתבצעת בימים אלה של חגי תשרי הציג את העבודה הגדולה של השלוחים בכל הגזרות והביע רצון שעבודת השלוחים תזכה לתקצוב מתאים ממשרד לענייני דת. הרב נפתלי ליפסקר הציג את מפת השליחות של 1020 שלוחים באה"ק. הרב דוד קורץ הציג במצגת את הפרויקטים החדשים.

בפגישה השתתפו גם הרב יחיאל גלוכובסקי, שדיבר בחום ושיתף מעבודת השלוחים בעירו, הרב זאב סלאוין ממוסדות אור שמחה בכפר חב"ד, ואבינועם קוצ'ר הנמצא בקשר חם ורציף עם ראשי חב''ד בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר