לייק חדש

הפיצ'ר החדש; 'אפל', 'טוויטר' - והקשר בין החברות

פיצ'ר חדש שהופיע ברשת החברתית 'טוויטר' מסעיר את הגולשים לקראת אירוע ההשקה של חברת 'אפל' שייערך הערב ובו תוצג הסדרה החדשה - 'אייפון 13' ואביזרים (דיגיטל)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
אפל (צילום: שאטרסטוק)

חברת הטכנולוגיה העולמית 'אפל' תערוך הערב (שלישי) אירוע השקה, בו היא צפויה להציג את ה'אייפון' החדש ומכשירים נוספים. לרגל האירוע הרשת החברתית 'טוויטר' התחדשה בפיצ'ר חדש.

מי שייתן לייק לציוצים בהם יופיע ה'האשטג' #AppleEvent - במקום הלב שעד כה הופיע יופיע סמלה של החברה - התפוח הנגוס.

משתמשים רבים בטוויטר השתעשעו עם הפיצ'ר החדש כשרבים מהם השתמשו בו על מנת 'לסחוט' לייקים, אחרים תהו מה הקשר בין חברת 'טוויטר' ל'אפל' וכמה שילמה חברת 'אפל' על הפרסומת הייחודית.

'אפל' מעוררת במשך שנים מחלוקת רבה, שכן החברה שמתהדרת בממשק משתמש ייחודי משלה, מערכות הפעלה ואביזרים ייחודיים נחשבת לאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם ומשדרת יוקרה רבה, כשמכשיריה עולים כסף רב וחברות טכנולוגיה רבות מחקות את המצאותיה.

מאידך, משתמשים רבים טוענים כי היוקרה וההילה סביב החברה מוגזמים וכי למרות שמוצריה מרשימים היא לא מתחדשת רבות בתקופה האחרונה ובוחרת לדשדש במקום, כל זאת תוך שמעריציה ''העיוורים'' בוחרים להתעלם מכך במרוץ הבלתי פוסק אחר ה'יוקרה'. לטענתם, מכשירי החברה אמנם מעולים אך אינם שווים את תג המחיר הגבוה, והנהירה אחר מכשירה נובעת ברובה בעקבות שיווק מצוין.

בהקשר זה, אחד מן המשתמשים בטוויטר כתב: "ברוכים הבאים לאירוע של 'אפל'!, בו נציג לכם את אותו המכשיר משנה שעברה אך עם תג מחיר חדש", בהתייחסו לחידושים המעטים הצפויים על פי השמועות במכשירים החדשים.

"לחצו על הלייק", המשיך, "בכדי לראות איפה אנחנו באמת משקיעים את תקציב המחקר ופיתוח שלנו", סיים בציניות.

כאמור, היום בשעה 20:00 תערוך חברת 'אפל' אירוע השקה, בין היתר היא צפויה להשיק את סדרת 'אייפון 13' החדשה ואוזניות אלחוטיות חדשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר