"סיכון ממשי"

תיעוד המשטרה: כך פורקה הסוכה בירושלים

לאחר השלמת פירוק הסוכה הגדולה של הגר"מ ברנדסדורפר שנבנתה על עמודים ברחוב זוננפלד בשכונת בית ישראל בירושלים, מציגה הבוקר המשטרה את תיעוד ההריסה (חרדים)

(צילום: דוברות המשטרה)

לאחר השלמת פירוק הסוכה הגדולה של הגר"מ ברנדסדורפר שנבנתה על עמודים ברחוב זוננפלד בשכונת בית ישראל בירושלים, מציגה הבוקר (ראשון) המשטרה את תיעוד ההריסה.

לפי המשטרה, אישור תוכנית ההריסה והאבטחה נעשה בסוף השבוע ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הגיע למקום, פיקח ועמד מקרוב אחר פעילות המשטרה, שאבטחה את גורמי עיריית ירושלים ושמרה על הסדר הציבורי בעת פירוק הסוכה.

"בעת הגעת הכוחות למקום לפנות בוקר", נמסר בהודעת המשטרה, "הם נתקלו בחסימת צירי גישה באמצעות פחים שהובערו ועשרות מתגודדים בסוכה ובצירים המובילים לרחוב בה הוקמה תוך שניסו לעכב את ביצוע האכיפה. בתוך דקות בודדות, השוטרים פינו מהמקום את המתגודדים והמכשולים במקצועיות, וגורמי העירייה פעלו לפירוק הסוכה בשעות האחרונות".

לטענת המשטרה, "כבר עם הגעת הכוחות, יודו מספר אבנים, בקבוקים ושקיות אשפה לעברם, זאת לצד גידופים מצד ההמון שהתקהל באזור, וכך גם בעת עזיבת הכוחות.

"הסוכה נבנתה על פיגומים בגובה רב והיוותה סיכון ממשי לנפש ולרכוש, תוך פגיעה בציבור משתמשי הדרך וסיכון הציבור המגיע למרכז הרפואי שנמצא במקום שאף הגיש תלונה לעירייה בנושא. בימים האחרונים התקיים שיח והידברות על ידי גורמי המשטרה והרשות המקומית אל מול בעליה של הסוכה שהוקמה בשכונת מאה שערים בירושלים, זאת במטרה להוביל לפירוקה ללא צורך בפעילות אכיפה.

"לנוכח העובדה שהסוכה לא פורקה ע"י מחזיק המקום, בהתאם לחוק ולנוכח פסיקת בימ"ש, המשטרה אבטחה את אנשי עיריית ירושלים בפירוק הסוכה תוך שמירה על הסדר הציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר