צפו ב'המבקר'

המפיק והמלחין שכבש את התעשייה בראיון

המפיק והמלחין המצליח, איצי וואלדנר, בראיון חג מיוחד מביתו שבלייקווד. וואלדנר שהפך בשנים האחרונות לשותף המוזיקלי של יעקב שוואקי, מספר על תחילת הדרך ועל הלחנים (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

המפיק והמלחין המצליח מארה"ב, איצי וואלדנר, בראיון חג מהאולפן שלו בביתו שבלייקווד. וואלדנר הפך בשנים האחרונות לאחד המלחינים והמפיקים העסוקים ביותר בתעשיית המוזיקה היהודית. הוא מלחין ומפיק שירים למיטב הזמרים במוזיקה היהודית החל מיעקב שוואקי, בני פרידמן, דדי גראוכר, שמחה ליינר, שלומי גרטנר, אורי דוידי ועוד רבים אחרים.

וואלדנר מספר על תחילת דרכו כילד פלא במקהלת הילדים "עמודי שש" ועל הלחן הראשון שלו כבר בגיל 12 שהצית אצלו את בערת היצירה. על הלחן הראשון שלו שהוקלט ועל ההחלטה להפוך גם למפיק מוזיקלי.

הוא מספר על המפגש עם הזמר שלומי דקס איתו עבד בשנים הראשונות שלו כמלחין, לחנים שפתחו לו את הדלת לעולם המוזיקה החסידית והביאו אותו גם לפגישה עם המפיק יוחי בריסקמן שהחל להפיק באותם ימים זמר חדש ולא מוכר בשם יעקב שוואקי.

וואלדנר מספר על המפגש הראשוני עם קולו של שוואקי, הזמר שהפך במהלך השנים לשותפו המוזיקלי כשהם מפיקים יחד את אלבומיו האחרונים והמצליחים של הזמר.

צפו בראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר