הצטרפו להמונים

שידור חוזר משמחת בית השואבה מישקולץ

כ"ק האדמו"ר ממישקולץ מנהיגה הרוחני של פ"ת בנאומו: "אנו נמצאים כעת בפתחו של הגאולה, בראש השנה יכלו לראות זאת. הולך להיות דברים גדולים ונשגבים לעם ישראל • השנה, בשל מגבלות הקורונה, רבבות מעמך בית ישראל, האזינו וצפו באירוע בשידור חי (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

רבבות מעמך בית ישראל האזינו וצפו במעמד הענק של חגיגת שמחת בית השואבה הגדולה בישראל, שנערכה כמידי שנה במוצאי חג ראשון של סוכות, בחצר הקודש מישקולץ בפתח תקוה.

מעמד זה הפך מכבר למסורת של שנים בחצר מישקולץ המעטירה, בו נוטלים חלק רבבות אנשים מכל גווני הקשת הציבורית, הבאים כאחד לשמוח בשמחת החג ולהביע את הערכתם הרבה והנאמנה למוסדות מישקולץ – מבצר התורה והחסד בפתח תקוה, ולעומד בראשו מנהיג העדה כבוד קדושת מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א- מנהיגה הרוחני של פתח תקוה.

אולם השנה, בשל מגבלות הקורונה, עם ישראל האזין וצפה באירוע בשידור חי. מספר ערוצי תקשורת מהארץ ומהעולם, ביניהם אתר כיכר השבת, רדיו קול ברמה, חברת שיא לייב, ועוד, הציבו במקום עמדות שידורים, והעבירו את האירוע הענק ב'שידור חי' לרחבי העולם היהודי.

שיאו של הערב היה נאומו המלהיב והמחזק של כ"ק מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א, שדיבר מענייני החג והשעה. בין דבריו אמר האדמו"ר: אנו נמצאים כעת בפתחו של הגאולה, בראש השנה יכלו לראות זאת. מובא בחז"ל שלפני ביאתו של מלך המשיח, עם ישראל יגיע למסקנה שאין להם על מי להישען אלא על אבינו שבשמים. אנשים חושבים, שהחיסונים יביאו את הישועה לעם ישראל, אולם הם לא מבינים, שהקב"ה מנענע את העולם, בשביל שנדע ונכיר שאין עוד מלבדו, ומכין אותנו לקראת הגאולה. בתקופה הקרובה הולך להיות דברים גדולים ונשגבים למען עם ישראל, כולכם תראו זאת! (את הנאום המלא של האדמו"ר, ניתן לשמוע בווידאו באתר)

חלק מרגש ביותר במעמד היה, בסיום דבריו הנרגשים של כ"ק האדמו"ר ממישקולץ שליט"א, בו קיבלו רבבות מעם ישראל, שהאזינו וצפו באירוע בשידור חי, בכל מושבותיהם בארץ ובעולם, יחד עם מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א, "קבלת עול מלכות שמים" כשקריאת "שמע ישראל - וה' הוא האלוקים" הדהד למרחקים בחוצות העיר פתח תקוה, מה שקירב המונים לאבינו שבשמים ואף את המון העם הרחוקים מדרך המסורת.

בחלק האומנותי הופיעו השנה ענקי הזמר מהארץ ומהעולם בליווי תזמורת מורחבת, ביניהם: מקהלת מלכות, להקת הילדים 'חסידימלעך' עם 12 נערי הפלא, ילד הפלא בנצי קלצקין, ברק כהן, ותזמורתו של צביקי רובין.

בסיום האירוע עברו אלפי איש להתברך מפי מרן האדמו"ר ממישקולץ שליט"א האהוב והנערץ על כל תושבי העיר פתח תקוה, אשר כידוע ברכותיו אינן שבות ריקם בזכות כוח התורה שבו.

האדמו"ר ממישקולץ שליט"א ידוע כאחד מגאוני הדור, מקרב המונים לאביהם שבשמים, ונודע כפועל ישועות שרבים נהנים ממנו עצה ותושייה, שיעוריו ודברי תורתו שזורים בגאונות מדהימה לצד למדנות מעמיקה, תורותיו וסדרת ספריו "אור שלום" על הש"ס, ההלכה, ופנינים על התורה, הפכו לנכסי צאן ברזל בעולם התורה והישיבות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר