מצאנו את ההבדלים!

הכירו את ענף ההשקעות המבטיח בישראל

זה לא סוד שאי אפשר לחתן ילדים ממשכורת, ואפילו לא לקנות רכב חדש.. ממשכורת טובה אפשר לחיות ברווח, לשים קצת כסף בצד אבל כדי להרוויח בגדול? צריך ראש גדול (נדל"ן)

משרדי יוקרה בחיפה (צילום: יח"צ)

פעם זה היה פשוט, חוסכים להון עצמי קטן, לוקחים משכנתא והופ – יש לכם דירה להשכרה שמניבה כל חודש סכום נאה וגם משביחה את עצמה, חלפו השנים וזה נהיה קצת יותר מסובך המחירים עלו, הביקוש גדל ורכישת דירה גם בפריפריה הפכה לחלום רחוק ולעתים אף לחלום בלהות ...

לרגל חג הסוכות, כשכולנו יוצאים לדירת ארעי וחולמים להשקיע בדירה של קבע, זה הזמן לעשות קצת סדר, ולהכיר את ענף ההשקעות המבטיח בישראל – נכסים מניבים.

לפרטים כנסו >>

מהו נדל"ן מניב?

רכישת נכסים מניבים, עם חוזי שכירות יציבים לטווח ארוך, ניהול הנכסים וגביית דמי שכירות, המחולקים מעת לעת כדיווידנד למשקיעים, כאשר בהמשך המטרה היא לייצר מעין "אקזיט" על ההשקעה, באמצעות השבחת הנכס ומכירתו במחיר גבוה מעלות הרכישה. תפסנו לשיחה את אריה לדרמן מחברת 'שחר השקעות' הפורצת דרך בתחום ההשקעות המניבות בארץ עם נוכחות מרשימה בכל סוגי נדל"ן מניב, ממבני מגורים, מסחר, משרדים, תעשייה ולוגיסטיקה, ושאלנו אותו מה ההבדלים בין השקעה כיום בנכס מניב לבין השקעה בדירה להשכרה.

קניון לב הים עתלית (יח"צ)

סוגי ההשקעות בנדל"ן מניב:

היתרון הברור בהשקעה "מסורתית" בדמות רכישת נכס היא נכס בבעלות המשקיע כאשר לעתים קיימת השבחה של הנכס עצמו היוצרת הצדקה לרכישה. אולם מנגד, יש לקחת בחשבון את העלויות הנלוות לרכישה מעבר לעלויות הנכס עצמו (מס רכישה, עו"ד, שמאי, מתווך, ביטוח וכו'), וגם את "כאב הראש" שבניהול נכס מסוג זה הכולל תפעול לוגיסטי שוטף, מציאת שוכרים, גביית דמי השכירות, בלאי ועוד. כאשר התשואות בנכסים מסוג זה נעות בין 2-4% שנתי.

מנגד, התפתח מאוד היום עולם ההשקעות בנדל"ן אליו ניתן להיכנס גם עם הון עצמי נמוך של החל מ 150,000 ₪ בלבד, וליהנות מיתרונות של גוף חזק ומוביל שעורך את הבדיקות המקיפות ביותר לנכס כדי לוודא כי ההשקעה אכן אטרקטיבית ובטוחה המעניקה תשואה שנתית של עד 8% בראש שקט למשקיע וללא התעסקות ועם אפשרות יציאה לאחר שנתיים.

אך מאידך, בהשקעה מסוג זה אין אפשרות השבחה לנכס ששייך לקבוצת ההשקעה ולא לאדם פרטי.

מהן רמות הסיכון הקיימות בהשקעה בנדל"ן :

בהשקעה בנדל"ן ישנן שלוש רמות סיכון.

רמת הסיכון הראשונה היא רכישת קרקע לפני הפשרה או בתהליכי הפשרה .

רמת הסיכון השנייה היא רכישת קרקע עם היתר בנייה תמ"א 38 ובניית משרדים ומבני מסחר ולעומת זאת רמת הסיכון השלישית היא נדל"ן מניב מדובר בהשקעה בנכסים בנויים ומושכרים ברובם שמחזירים כסף כבר מהיום הראשון של ההשקעה וכך נוצרת מציאות של כמעט אפס סיכונים ברכישת הנכס.

ברכישת דירה להשקעה נחשפים לסיכונים שונים – תקופות בהן לא ימצאו שוכרים, שוכרים מאתגרים שיוצרים נזק לנכס או שאינם מסוגלים לשלם דמי שכירות ותחזוקה שוטפת להשבחת הנכס.

למשל בחברה שלנו, חברת שחר השקעות כבר הושקעו למעלה מ-100 מיליון ₪ בנכסים מניבים בישראל המעניקים למשקיעים את התשואה הגבוהה ביותר עם הביטחונות המלאים, כגון: 'בית הרופאים' בקרית מוצקין מתחם של כ 1700 מ"ר המושכרים למגוון רחב של שירותים רפואיים, קניון 'לב הים' בעתלית המתפרס על פני שטח של כ 5,200 מ"ר משרדי יוקרה בחיפה ובירושלים, בית לאומית בדימונה ועוד נכסים מניבים עם סיפורי הצלחה המדברים בעד עצמם...

לסיכום,

תחום ההשקעות בנדל"ן מניב הופך לבשורה האמיתית לכל אותם שמחפשים השקעה בטוחה עם תשואה גבוהה.

רוצים לדעת עוד? בואו לפגישת ייעוץ חינם, בא תלמדו איך ניתן להשקיע עם הון עצמי נמוך ולתת לכסף לעבוד בשבילכם.

לפרטים כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר