"בזכות התורה"

בשורה טובה: איציק סעידיאן פקח את עיניו

הלוחם איציק סעידיאן, שהצית את עצמו מחוץ לאגף השיקום במשרד הביטחון ומצבו היה אנוש, כעת, בית החולים הודיע, כי הוא שב להכרה והחל להגיב לסובבים אותו (חדשות, ארץ)

איציק סעידיאן (צילום: פייסבוק)

חמישה חודשים לאחר שאיציק סעידיאן הצית את עצמו מחוץ לאגף השיקום במשרד הביטחון, נודע היום (ראשון), כי חל שיפור במצבו והוא נמצא בתהליכי התעוררות.

הלוחם סעידיאן,מאופשז בבית החולים שיבא שבתל השומר, ובימים האחרונים החלו הצוות הרפואי להוריד את מינון תרופות ההרדמה שניתנו לו.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "חל שיפור במצבו של איציק סעידיאן והוא שב להכרה לפרקים במהלך היום, לאחר שבימים האחרונים החלו הרופאים להוריד את מינון תרופות ההרדמה שניתנו לו. תהליך החזרה להכרה מלאה צפוי להיות ארוך ומורכב. מצבו של איציק סעידיאן מוגדר קשה והוא ימשיך בטיפול ביחידת הכוויות הלאומית בשיבא".

בני המשפחה אמרו לכתב 'כיכר השבת', איציק אוחנה: "אנו בטוחים שההחלמה של איציק, הגיעה לאחר התפילות הרבות וזכות לימוד התורה, שנעשו בעבורו".

כזכור, סעידיאן, ששימש כלוחם ב'גולני', אובחן כסובל מפוסט-טראומה, והיה מהמוחים כנגד היחס שניתן בידי משרד הביטחון ללוחמים סובלי פוסט-טראומה. לאחר שהצית את עצמו במחאה בסמוך לאגף השיקום, פונה לבתי החולים 'שיבא' במצב אנוש.

לפני כחמישה חודשים, הוסיפה לו המשפחה את השם חיים. הציבור כולו נקרא לקרוע שערי שמים לרפואת החייל יצחק חיים בן לידיה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר