הוגש כתב אישום

ניסה לפגוע בבעל רכב, בעת שגנב את רכבו

כנגד תושב לוד בן 40, הוגש כתב אישום, לאחר שנלכד במצלמות האבטחה, גונב רכב מונע, ומנסה לפגוע בבעל הרכב, שניסה להיתלות על מכסה המנוע • צפו בתיעוד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתלה על הרכב (צילום: דוברות המשטרה)

כנגד תושב לוד בן 40, הוגש היום (ראשון) כתב אישום לבית המשפט, בגין גניבת רכב וניסיון לפגוע בבעל הרכב שנתלה על מכסה המנוע בעת בריחתו.

המקרה התרחש בתאריך, בתאריך 5.8.21, אז הבחין הנאשם כי הקורבן השאיר את רכבו מונע ונכנס לחנות במושב זיתן. הנאשם ניצל את ההזדמנות, נכנס לרכב והחל להימלט.

בעל הרכב שהבחין בכך נעמד מולו, אך הנאשם לא נעצר אלא פגע בקורבן בפלג גופו התחתון שנאלץ להיתלות על מכסה המנוע כדי להימנע מדריסתו.

קצין משטרה שהיה עד למתרחש, פתח במרדף - ברכבו המשטרתי, אחר הרכב הנמלט, כשהוא משתמש במערכת הכריזה והצופרים - במטרה לגרום לנאשם לעצור.

על פי כתב האישום המשטרתי, במשך מספר דקות המשיך הנאשם בנסיעה פראית תוך שהוא מסיט את הרכב לצדדים כדי לגרום לנפילתו של הקורבן. בשלב מסוים אף ניסה להתנגש בחפצים ורכבים אחרים על מנת לגרום לפגיעה בקורבן בכדי שישחרר את אחיזתו ברכב.

עם הגעתו לשכונת ס"ח בלוד, עצר הנאשם את הרכב והחל להימלט רגלית כשקצין המשטרה החל במרדף אחריו אך לא הצליח לאתרו.

חקירת המשטרה שנפתחה בתחנת לוד בעקבות האירוע הובילה לחשוד, תושב לוד בן 40, שנעצר לחקירה.

בסיומה של החקירה הוגש כאמור היום כתב אישום חמור כנגד החשוד בעבירות חבלה בכוונה מחמירה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, גניבת רכב ועוד. כמו כן הוגשה בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר