יו"ר רע"מ מדבר

משבר בממשלה? עבאס מנפץ את הדיווחים

יו"ר רע"מ העניק ראיון לתאגיד השידור והביע אופטימיות כשהתייחס לדיווחים על מתיחויות עם הממשלה. הוא דיבר גם על תקיפה אפשרית ברצועה ולמו"מ עם הפלסטינים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

יו"ר רע"ם חבר הכנסת מנסור עבאס התייחס היום, בראיון שהעניק לנאדר אבו תאמר ברדיו מכאן של תאגיד השידור הציבורי, למתיחות עם הממשלה, המלחמה בעזה והמשא ומתן מול הפלסטינים, שנעדר מנאומו של ראש הממשלה בנט באו"ם - צעד שהוביל לביקורת בקרב גורמים בחלק השמאלי של המפה הפוליטית.

"אנחנו נמצאים במצב ביניים", אמר עבאס כשהתייחס למתיחויות עם הממשלה והביע אופטימיות: "התקציב אושר בקריאה ראשונה וכעת יש מו"מ לאשר אותו בקריאה שנייה ושלישית. יש כרגע מו"מ קדחתני כדי לאשר את התקציב ואת התוכניות שסוכמו עם רע"ם. יש כמה נושאים שהובטחו לרע"ם שאנחנו רוצים ליישם אותם. מי אמר שיש אכזבה או משבר? אנחנו מדברים, יש מו"מ ובסוף נגיע להסכמה".

כשנדרש להתייחס לאפשרות לחימה בעזה הודיע כי מפלגתו תחליט רק בשעת מעשה, ושבאופן כללי עמדת מפלגתו היא נגד מלחמות. "עמדתה של רע"ם ברורה", אמר עבאס. "אנחנו נגד מלחמות בכלל ונגד עזה בפרט". הוא הוסיף: "אנחנו נכנסנו לפרויקט פוליטי וחשוב שהוא יצליח למען החברה הערבית. כשתהיה מלחמה נגד עזה - נחליט מה עושים. אבל באופן כללי, אנחנו נגד מלחמות"

בעניין המו"מ עם הפלסטינים, אמר עבאס: "אם יש דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם, מבלי שישפיעו לרעה על האינטרסים של החברה - אנחנו נעשה זאת. אנחנו גם משפיעים מבלי לספר לתקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר