"הממשלה לא מנהלת מו"מ"

המעונות ישבתו: 60 אלף פעוטות יישארו בבית

ארגוני מעונות היום הודיעו כי החל מיום ראשון הם פותחים בשביתה ללא הגבלת זמן במחאה על תנאי המטפלות: "בנט וליברמן שמסכימים לנהל מו"מ עם החמאס, מסרבים לנהל מו"מ עם המטפלות" (חדשות, ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

ארגוני מעונות היום הודיעו הערב (מוצאי שבת) כי החל ממחר הם יחלו בשביתה ללא הגבלת זמן במחאה על תנאי העסקת המטפלות: "בנט וליברמן שמסכימים לנהל מו"מ עם החמאס, מסרבים לנהל מו"מ עם המטפלות".

כתוצאה מהשביתה למעלה מ-60 אלף פעוטות יישארו מחר בבית וטרם ברור כמה זמן תימשך השביתה. נציגי המעונות אמרו הערב: "הפגיעה בהורים, בילדים ובמשק הישראלי היא בגלל סירוב הממשלה לשבת עם המטפלות למו״מ, אנו קוראים לשרת הכלכלה אורנה ברביבאי לכנס מו"מ עוד הערב".

לצד ארגוני מעונות היום; ויצו, נעמ"ת, נשי חירות ואמונה, שהזהירו מפני השביתה כבר לפני מספר שבועות, הצטרפו לשביתה גם מעונות בפיקוח במגזר החרדי, כך גם במגזר הערבי של עמותת ינבוע המפעילה מאות מעונות יום הפרוסים בכל רחבי הארץ, החברה למתנ"סים וארגונים אחרים במגזר החרדי הודיעו על תמיכה מלאה במטפלות מארגונים אחרים, אך המעונות שאותם הם מפעילים יישארו פתוחים.

המטפלות מחנכות וראשי ארגוני מעונות היום פרסמו הערב הודעה בה נאמר: "בגלל ממשלת ישראל עוד 12 שעות מתחילה שביתה ללא הגבלת זמן שתפגע בעשרות אלפי ילדים. ראש הממשלה בנט ושר אוצר ליברמן שמסכימים לנהל מו״מ עם החמאס, מסרבים לנהל מו"מ עם המטפלות שמרוויחות 5000 שקל בחודש וקורסות תחת העומס. הפגיעה בהורים, בילדים ובמשק הישראלי היא בגלל סירוב הממשלה לשבת עם המטפלות למו"מ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר