הסקרים: 8 מנדטים

הפרשן יעקב ברדוגו בוחן הקמת מפלגה חדשה?

הפרשן הבכיר של גלי צה"ל, הנחשב למקורבו של ראש הממשלה לשעבר בוחן הקמת מפלגה חדשה, בה ישולבו בין היתר, שיקלי, אורלי לוי-אביקסיס וכן אבישי בן חיים (אקטואליה)

יעקב ברדוגו, הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

על פי הדיווח הערב (ראשון), של העיתונאי בן כספית באתר וואלה, הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל, בוחן לאחרונה אפשרות להקמת מפלגת ימין חדשה.

על פי הדיווח, ברדוגו מקיים לאחרונה פגישות עם מספר גורמים פוליטיים ואנשי תקשורת, וכן אף בדק זאת בסקרים, שהעניקו לו שמונה מנדטים.

עדיין לא ברור, האם ברדוגו אכן מתכוון להקים את המפלגה, אך על פי הדיווח, הוא בהחלט משתעשע בכך, ואף יש לו מספר מועמדים פוטנציאליים.

בין המעומדים עלו שמם של: ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, הנחשבת למקורבת מאוד לברדוגו, בשל היותו עוזרו לשעבר של אביה, השר לשעבר דוד לוי.

בנוסף עלו שמם, של חבר הכנסת המורד מ'ימינה', עמיחי שיקלי, וכן של פרשן 'חדשות 13', הד"ר אבישי בן חיים.

על פי בן כספית, ייתכן והבחינה של ברדוגו, היא רק איתות לבוסים שלו בתחנה הצבאית - גלי צה"ל, לקראת האפשרות שפעילותו בתחנה תבוטל או תוגבל, בבחינת "מי שלא רצה אותי בגלי צה"ל, עוד עלול למצוא אותי במשרד הבטחון".

כזכור, לפני מספר חודשים, ח"כ עמיחי שיקלי שנותר נאמן לעקרונותיו ולא הצטרף לממשלה שהקים יו"ר מפלגתו, נפתלי בנט יחד עם מפלגות השמאל ורע"מ בניגוד להבטחות הבחירות שלו, נפגש עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ועל פי דיווח של יקי אדמקר באתר וואלה, נתניהו הציג לו סקר שבחן את עתידו הפוליטי וממנו עולה כי אם יצטרף למפלגת הליכוד, המפלגה תקבל תוספת כח של מנדט בבחירות הבאות.

לעומת זאת, אם יתמודד במפלגה אחת יחד עם הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, המפלגה שלהם תעבור את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. בהתמודדות עצמאית, הוא לא עובר את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר