המו"מ כשל

היום השלישי לשביתת מעונות היום; יקימו 'מעון ליברמן'

ראשי מעונות היום המנסים לסיים את השביתה במעונות, הגיעו עד עתה למבוי סתום, במשא ומתן מול משרד הממשלה • היום, בשעה 12, הם מתכננים להקים את 'מעון ליברמן' (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בוחנים העלאת מסים בהקדם | משרד האוצר בירושלים (יונתן זינדל - פלאש 90)

היום השלישי לשביתה במעונות היום: ראי המעונות הודיעו היום (שלישי), פגישה נוספת בין המטפלות למשרדי האוצר והכלכלה הסתיימה ללא תוצאות, ולכן השביתה נמשכת. בנוסף, הם מתכננים להקים את 'מעון ליברמן', מול משרד האוצר בירושלים

ראשי מעונות היום והמחנכות-מטפלות, ערכו אמש פגישה נוספת עם נציגי משרדי האוצר והכלכלה. לא נרשמה עד כה פריצת דרך.

לדבריהם: "אנחנו מבקשות מראש הממשלה נפתלי בנט ושר האוצר אביגדור ליברמן להיפגש באופן בהול ולשמוע באופן ישיר את עומק המשבר בענף. אל תהיו חתומים על קריסת גיל הרך בישראל. לצערנו השביתה תימשך גם היום".

בשעה 12:00, יקימו המטפלות את 'מעון ליברמן' מול משרד האוצר בירושלים, ותיערך הצהרה לתקשורת.

כזכור, במעונות היום פתחו בשביתה לאחר שלא התקבלו דרישותיהם של ארגוני מעונות היום בפיקוח בהם מעונות אמונה, ויצ"ו, נעמ"ת ו'נשי חירות ישראל'. במעונות דורשים את העלאת שכר המטפלות מרמת שכר המינימום הנוכחי וכן לשפר את תנאי העסקתן - בין היתר הוספת תקנים.

"פנינו לשרת הכלכלה ולשר האוצר לשבת איתנו לפני כניסת החג השני לשולחן משא ומתן על מנת למנוע את העיצומים והשביתה ולצערנו עד לרגע זה טרם קיבלנו התייחסות. במקום לחבק את הילדים אנו יוצאים להיאבק על עתיד חינוך הגיל הרך. מעונות היום המפוקחים סובלים ממחסור של מאות עובדות ועובדים עקב השכר הנמוך, התנאים המורכבים ופערי השכר המשמעותיים ביחס לסייעות גני הילדים בשלטון המקומי - זו הפקרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר