תהילים על הרצפה

"עוף מהכותל"; ח"כ מאיר פרוש במחאה חריגה בכנסת

בעקבות הכנסת ספר תורה בידי ח"כ קריב לעזרת נשים בכותל המערבי, התיישב חבר הכנסת מאיר פרוש על רצפת הוועדה במחאה וקרא תהילים בקול; הוועדה יצאה להפסקה. צפו (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
פרוש קורא תהילים על רצפת המליאה (צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ)

מחאה ומהומה בכנסת: ח"כ מאיר פרוש, יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' ערך הבוקר (חמישי) מחאה חריגה בחדר ועדת החוקה, נגד יו"ר הוועדה, הח"כ הרפורמי גלעד קריב, ובעקבת מחאתו הוועדה יצאה להפסקה בדיון על חוק הרגולציה.

חבר הכנסת פרוש נכנס לחד הוועדה והחל לקרוא תהילים במחאה על ביקור הפרובוקציה שך הח"כ הרפורמי בכותל המערבי והכנסת ספר תורה לעזרת הנשים, כאשר הסדרנים ניסו להוציאו, הוא התיישב על רצפת חדר הוועדה והמשיך בקריאת התהילים.

לאחר כמה דקות בהן המשיך פרוש בקריאת פרקי התהילים ללא הפסקה, ולאחר שגם עבר את פרקי "שיר המעלות", הורה יו"ר הועדה על הפסקה, "אנחנו מכבדים את זכותו של ח"כ פרוש למחאה", אמר, "לכן נצא להפסקה כדי שיוכל להשלים את הקריאה ואנחנו מקווים שח"כ פרוש יישאר גם לאחר מכן לדיון הענייני בחוק הרגולציה".

דוברות הכנסת

ח"כ פרוש שנשאר בוועדה הוסיף בקריאת פרקי התהילים, בהמשך יצא ואמר לקריב בחריפות: "אמשיך במחאה הזו עד שלא תעוף מהכותל. אתה לא תבוא לעזרת נשים ואני לא אבוא לפה".

בתגובה אמר קריב כי "זכות המחאה של חברי הכנסת היא חשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר