עולה להתקפה

ח"כ אוריאל בוסו: "משחקים במספרי הקורונה"

פתיחת מושב החורף והסיכוי להפיל את הממשלה; החרם על חברי הקואליציה והמתקפה החריפה על מתן כהנא; רפורמת הכשרות הגיור • ח"כ אוריאל בוסו בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, התארח ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למאבק של הסיעות החרדיות בממשלת בנט - לפיד ואי ההסכמה לשתף פעולה עם השר לשירותי דת, מתן כהנא. כמו כן, התייחס בוסו לסיכוי להפלת הממשלה ופטירת דודו, השר לשעבר אהרון אבוחצירא ז"ל. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - המתקפה על כהנא

לדבריו: "אם בהתחלה אני אמרתי שמתן כהנא הוא מעין זרועה ביצועית של אביגדור ליברמן, היום אני יותר ויותר חושב שמתן כהנא משוריין ויהיה חלק מ'ישראל ביתנו', הוא רואה את המפה הפוליטית והוא יודע שהוא ימחק, אין לי הסבר אחר".

"אי אפשר להסביר את ההתנהלות של מי שמתיימר להיקרא השר לשירותי דת, יש לו ניתוק בכל הקשור לנושא הדת", הוסיף בוסו.

ח"כ אוריאל בוסו בריאיון לישי כהן

ח"כ בוסו הסביר את הסיבה שהסיעות החרדיות מסרבות לנהל עם כהנא משא ומתן: "הוא רוצה לקבל לגיטימציה, הוא לא באמת רוצה לדבר. הרי מהרגע הראשון הוא אמר לרבנים הראשיים שהוא שומע את דעתם אבל הוא זה שיחליט".

הח"כ מש"ס הוסיף ותקף בחריפות את שר הדתות: "מתן כהנא וגלעד קריב נלחמים על התואר 'מי מסוכן יותר ליהדות', אבל כל אחד במקומו. מתן כהנא הוא בוודאי מסוכן ליהדות, אנחנו רואים את זה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר