מקרה חריג

תושב רכסים נעצר בחשד ששדד בנק בישוב

המשטרה עצרה צעיר בן 18 בחשד ששדד בנק ביישוב החרדי רכסים. על פי החשד החשוד התחזה לאחיו הצעיר ונתפס גם שהחזיק בסמים מסוכנים. ביה"מ האריך את מעצרו (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

תושב רכסים בן 18 נעצר אתמול (רביעי) בחשד שנכנס לסניף של בנק הדואר בישוב בו הוא מתגורר וביצע שוד. על פי החשד, לפני כשבועיים נכנס החשוד לסניף הבנק, ושדד סכום רב של כסף מזומן. הנהלת הבנק דיווחה למשטרה על השוד, ובתום פעילות מאומצת שארכה כשבועיים החליטו בלשי תחנת המשטרה זבולון לעצור את החשוד הנ"ל בחשד לביצוע השוד.

בתחילה ניסה החשוד להתחזות לאחיו הקטן, אולם המשטרה עלתה על זהותו האמתית. במהלך החיפוש בביתו מצאו השוטרים סמים מסוכנים, והחשוד נלקח למעצר והובא בפני בית המשפט.

במהלך הדיון טען עורך דינו של הנאשם, כי החשוד אינו קשור למקרה, והמשטרה עצרה אותו ללא שהיו בידיה הוכחות מספקות הקושרות את הנאשם למעשה במטרה להוציא ממנו הודאה במהלך החקירה. עורך דינו הציג את העובדה שארך למשטרה שבוע שלם לעלות על עקבותיו, ואת העובדה שבשעת החקירה לא הוטחו הראיות בפני מרשו - כהוכחה לכך. הוא טען שהמעצר התבצע בנוכחות כמות רבה של שוטרים, והנאשם נבהל והציג את עצמו כאחיו.

השופט החליט להאריך את מעצרו של החשוד וכתב בהחלטתו כי "עיינתי בחומר החקירה ואני בדעה כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר