הסתיים בנס

בעקבות משחק ילדים: שריפה בביתר עילית

שריפה פרצה הערב בדירה בביתר עלית, ע"פ עדות בעלת הדירה מדובר במשחק ילדים שחיברו לחשמל פלטה חשמלית שהייתה על מזרן. בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים (בארץ)

זירת השריפה (צילום: אלי דויטש)

שריפה פרצה הערב בדירה בביתר עלית, ברחוב "דרכי איש" שבגבעה B בעקבות משחק של ילדים בפלטה חשמלית. למקום הוזנקו צוותים של לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה.

רשף אבי בן סעדון מפקד המשמרת סיפר: עם קבלת ההודעה על השריפה הוזנקו צוותים מתחנת ביתר עלית למקום האירוע, בהגעת הצוותים למקום זיהו עשן כבד האופף את הבניין. לוחמי האש חתרו למגע עם מוקד השריפה שהיה במפלס 0 של הבניין. במקביל הוריתי לדיירי הקומות העליונות על הסתגרות בבתים עקב העשן הכבד. לוחמי האש שחדרו לדירה ביצעו כיבוי של השריפה אשר הייתה בחדר ההורים בדירה. זאת במקביל לפעולות שחרור חום ועשן.

על פי עדות של בעלת הדירה אחד הילדים חיבר לחשמל פלטה חשמלית שהייתה על מזרן. האם הוציאה את הפלטה מהחשמל ויצאה מהחדר, כשחזרה לא יכלה להיכנס עקב הבעירה שנוצרה והזעיקה את לוחמי האש".

עוד מוסיף רשף בן סעדון ומבקש להזכיר לציבור, כי "גלאי עשן מציל חיים, גלאי העשן מתריע על פרוץ השריפה ומאפשר המלטות מהמבנה ובכך להציל את חיינו וחיי היקרים לנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר