פרישה דרמטית

לאחר 27 שנים: הרב אהרן קוטלר פורש מהניהול של לייקווד

לאחר 27 שנים בהן הפך את לייקווד מישיבה קטנה למעצמה של ממש, הרב אהרן קוטלר, הודיע לאחיו ראש הישיבה, הגר"מ קוטלר כי הוא מסיים את תפקידו כמנכ"ל ישיבת בית מדרש גבוה (עולם הישיבות)

(צילום: כיכר השבת)

לייקווד: לאחר 27 שנים, הרב אהרן קוטלר הודיע כי הוא מסיים את תפקידו כמנכ"ל ישיבת בית מדרש גבוה. הרב קוטלר נחשב לאיש מאחורי הפיכתה של הישיבה מישיבה קטנה עם כמה עשרות בחורים למעצמה עם אלפי בחורים ואברכים.

הרב אהרן קוטלר הוא נכדו של מקים עולם התורה בארה"ב ונשיא מועצת גדולי התורה מרן הגר"א קוטלר זצ"ל, ואחיו של ראש הישיבה הנוכחי, הגאון הרב מלכיאל קוטלר.

ראיון עם הרב קוטלר ב'כיכר גלובל'

תחת ניהולו גדלה ישיבת לייקווד מכמה בניינים לאוסף בן 18 בתי מדרש ברחבי לייקווד, ובמקביל התפתחה העיירה החרדית לייקווד בה מתגוררים כמעט מאה אלף יהודים. קוטלר הקים גם קרוב למאה כוללים ברחבי העולם. תחת ניהולו מעולם לא פספסה הישיבה אף תשלום לאלפי אברכיה, ולאחרונה אף הועלה סכום המלגה.

לרב קוטלר ישנה גם השפעה רבה על הציבוריות האמריקאית החרדית והוא נחשב לדמות ציבורית בעלת משמעות רבה.

על פי הדיווח באתר 'לייקווד סקופ', כבר מספר שנים יש טענות על עזיבתו הצפייה, אך רק אתמול נפגש קוטלר עם מנהלי הישיבה ועם אחיו, ראש הישיבה הגר"מ קוטלר, ועדכן אותם בדבר עזיבתו. הסיבה הרשמית שלו לעזיבת התפקיד, הרצון לבלות זמן רב יותר לצד משפחתו.

על פי הדיווח, קוטלר יישאר במשרד הישיבה בחודשים הקרובים בכדי לסייע בחפיפת מי שיבוא אחריו, אך בשלב זה אין שמות המועמדים להחלפתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר