נגד כהנא

הגר"ד אוחיון: "רפורמת הכשרות תכשיל מיליונים"

הגאון רבי דוד אוחיון, יו"ר ועד רבני הערים, במתקפה חריפה נגד רפורמת הכשרות של השר כהנא: "מיליוני אנשים יאכלו אוכל לא כשר. הממשלה מסוכנת יותר ממשלת 'שינוי'" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

הגאון רבי דוד אוחיון, יו"ר ועד רבני הערים, במתקפה חריפה נגד רפורמת הכשרות של השר כהנא: "מיליוני אנשים יאכלו אוכל לא כשר. הממשלה מסוכנת יותר ממשלת 'שינוי'". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "זה בא על חשבון האנשים הפשוטים שילכו לסופר, מניח שמדובר בכמה מילוני אנשים שאוכלים כשר, ובעקבות הרפורמה מיליוני אנשים יאכלו אוכל לא כשר".

הרב אוחיון הוסיף: "עוזרים של השר ביקשו ממני לבוא אל השר כביכול לפגישה, אבל אנחנו ידענו שהמטרה היא לסדרת צילומים, ואני הצעתי בבדיחותא שהשר יעשה צילום עם תמונה של הבאבא סאלי, אולי זה יעזור לו יותר".

"לדעתי המשרד המסוכן ביותר בממשלה הנוכחית זה משרד הדתות", תקף הרב אוחיון: "אני הבנתי שה'מזרח' של כהנא זה אביגדור ליברמן, הוא הרבי שלו, ולכן משרד הדתות זה הדבק של הממשלה הזאת.

"אני חושב שמדובר בממשלה מסוכנת מאד, מסוכנת יותר ממשלת שינוי דאז, ממשלה של אנשים שהם סוג של מינות - דתיים שבפועל הורסים את הדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר