המתקפה נמשכת

צפו: כך מתנהל בית החולים תחת מתקפת הסייבר

בית החולים הלל יפה עדיין תחת מתקפת הסייבר. הציוד והמכשור הקריטיים פועלים כסדרם, אך הרישום מתנהל בצורה ידנית, והחולים מוסטים לבית החולים לניאדו בנתניה (ארץ)

עברו לרישום ידני; העבודה בבית החולים (צילום: דוברות הלל יפה)

החל משעות הבוקר (רביעי) נמצא בית החולים הלל יפה שבחדרה תחת מתקפת סייבר. השלכות ההתקפה עדיין לא ברורות, אולם התקפות דומות על בתי חולים מרחבי העולם גרמו לנזקים חמורים שלקח לבתי החולים כמה חודשים להתאושש מהם.

כעת, המכשור הבסיסי בבית החולים עובד, אולם החשש הגדול הוא מפני דליפת מידע של מטופלים, ואף ביטול ניתוחים שעלולים לעלות בחיי אדם.

מנהל בית החולים ד"ר מיקי דודקביץ' (דוברות הלל יפה)

מנהל בית החולים ד"ר מיקי דודקביץ' אמר ש"כל הציוד הקריטי בבית החולים והמכשור הקריטי בבית החולים פועלים כתקנם, ובכלל זה: מכשירי 'סיטי' 'צנתורים' MRI ועוד". עם זאת - בית החולים לא מקבל מטופלים חדשים והם נשלחים לטיפול בבית החולים לניאדו שבנתניה.

מומחי סייבר טוענים כי בית החולים לא היה ממוגן כנגד מתקפות סייבר מהרמה הגבוהה ביותר. בית החולים גייס את מיטב המומחים לסייבר. חברות כמו: "כובע לבן" - חברה שמייעצת למשרד הבריאות בנושאי מודיעין וסייבר, 'מנדיאנט', 'סיגניה', 'סלקום' ו'צ'ק פוינט' - מה שכנראה מעיד על חומרתה של המתקפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר