סערת חנויות הסלולר

סירב לקנות 'תעודת כשרות'; בית המשפט הוציא צו הרחקה למטרידים

בית המשפט קיבל את טענת בעל חנות סלולר, שסיפר במפורט איך שלושה חרדים הטרידו את חייו - רק כי לא הסכים לקנות "תעודת כשרות" לחנותו: "קשה לי למכור; אני מפחד" (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ארכיון. חנות סלולר בירושלים (צילום: מצלמות אבטחה)

סערת חנויות הסלולר בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ: בית משפט השלום ברמלה הוציא הבוקר (חמישי) לשלושה תושבי מודיעין עילית צו הרחקה מבעל חנות טלפונים בעיר לאחר שהטרידו ואיימו עליו.

בדיון בבית המשפט פירט באריכות בעל החנות את מסכת ההטרדות שעבר, רק כי סירב לקנות את "תעודת הכשרות" שרצו השלושה למכור לו: "ניגשו אליי שני אנשים לפני חצי שנה, כחודשיים אחרי שפתחתי את החנות. הם אמרו ש'אני חייב לעשות תעודה של ועדת הרבנים מנהל תקשורת למכשירים כשרים', ואחד מהם אמר שיש לי שבועיים מהיום לעשות תעודה, אחרת 'ארגיש את נחת זרועו'. הוא אמר גם שהוא מסוגל לעשות הכל והרבה אנשים סבלו ממנו כבר, ושאני אהיה חייב לעשות", אמר בעל החנות.

"סירבתי להיענות לדרישות שלהם", הודיע - ומספר שאז החלו ההטרדות. "אחרי שבוע באתי לפרסם בעיתון וקיבלתי תגובה שאני לא יכול כי אין לי תעודת כשרות. אחרי חודש התחילו ההפגנות, עד שבאחת מהן נאלצתי לסגור את החנות וללכת כי הרגשתי מאוים. אחר כך הייתה שוב הפגנה וגם סגרתי. אח"כ הם הפיצו את מספר הטלפון האישי שלי והיו מתקשרים בלילה".

אלמונים מרססים מצלמות אבטחה בחנות סלולר בירושלים

"אני רואה אותם ליד החנות ואני מפחד", העיד בעל החנות בפני השופט, וטען כי פרנסתו נפגעת אנושות. "קשה לי למכור ברגע שהם נמצאים. עד עכשיו לא באתי כי זה לא הגיע למצב שהם מתקשרים אליי יום יום. לאנשים לא נעים לקנות וגם אני מפוחד".

בעקבות דבריו החליט השופט להרחיק את השלושה, שהיו מארגני ההפגנות ומפעילי ההטרדות השונות: "אני נותן צו מניעת הטרדה מאיימת נגד המשיבים, האוסר עליהם, בין במישרין ובין בעקיפין, בין במפורש ובין במשתמע, להטריד את בעל החנות בכל דרך ובכל מקום או לאיים עליו. על השלושה אסור להימצא במרחק הפחות מ-50 מטרים מדירת מגוריו, מרכבו וממקום עבודתו של בעל החנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר