ריאיון באולפן

ח"כ יואב קיש: "נפתלי בנט הוא אדם מסוכן"

יציבות ממשלת בנט-לפיד; המאבק על ראשות 'הליכוד' והתמיכה בנתניהו; המתקפה על בנט וליברמן והתנהלות הממשלה בקורונה • ח"כ יואב קיש בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשוביץ)

כשלושה חודשים לאחר הקמת ממשלת בנט-לפיד, מתארח ח"כ יואב קיש (הליכוד) לריאיון באולפן 'כיכר השבת' ומתייחס ליציבות הממשלה לצד הרפיון באופוזיציה. כמו כן, קיש מתייחס למאבק על ראשות 'הליכוד' לאחר ההכרזה של ח"כ יואל יולי אדלשטיין, להתבטאות של ראש הממשלה בנט נגד החרדים והתנהלות הממשלה בגל הרביעי של הקורונה. צפו בריאיון המלא.

באשר להתבטאות של ראש הממשלה, נפתלי בנט, שהוא שמח שיש חרדים במדינה אך צריך להגביל את כוחם הפוליטי, אמר ח"כ קיש: "זה מצטרף לשלל הביזיונות שלו. הוא אדם מסוכן שמתנער מכל ערכיו שאפילו לא מסוגל לכבד את הציבור במדינת ישראל.

ח"כ יואב קיש בריאיון לישי כהן

"זו זכותם של החרדים לקבל ייצוג בכנסת, לומר את דעתם, ולהיבחר לכנסת, ויש להם זכויות בדיוק כמו כל ציבור אחר במדינת ישראל, ולכן הדברים שהוא אומר ועוד אחרי שהוא היה שותף, יגרמו לכך שההיסטוריה תזכור אותו ככישלון גדול, וכאדם שעשה נזק למדינת ישראל, וכולי תקווה שהוא יסיים את הקריירה הפוליטית שלו כמה שיותר מהר".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר